Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Skal ikke opp før om time, men våkner NÅ! Fordi jeg måtte på do..!! Æsj... Sjelden jeg våkner opp for å gå på altså.. Åååå...... Får ta meg en dusj da.. ;o) God morgen til alle her inne! =)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Uff, jeg våkna halv 6 og var og er fremdeles i dårlig humør. Pms, kviser, vondt i magen, trøtt, sliten. Og så må jeg på jobb også
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Uffda! Vanligvis er jeg morgengretten og trøtt som fy, men idag.. heheh.. Ikke i nærheten, heldigvis! Skal vekke Daniel etter morgendusjen min og da skal vi gå en laaang tur til bhg.. Tar meg en time til sammen, men.. har blitt vant til det nå..
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Vi har også 30 min å gå hver vei til bhg, me jeg rekker ikke levere min gutt. Begynner jo på job halv 8. Bhg åpner halv 8, v har ikke bil og det er to busser mellom bhg og jobben min. Heldivis er jeg bare vikar i sommer, he he. Og vi får snart ny bhg.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Jeg HAR bil, men den må på EU-kontroll. Men før den skal dit, må jeg få skifta to deler som ikke går gjennom kontrollen, og selvfølgelig er bilmekanikeren på ferie.. Bare kluss! Men, i begynnelsen av juli regner jeg med er bilen på veien igjen. Og da er det TO nye år før jeg trenger å tenke på EU-kontroll! :D Dreiv å skifta olje og lign og da så han den feilen under bilen. Heldigvis koster det meg ikke mer enn 500,- takk og lov. Du får ha en fin dag idag da! Nå skal jeg vekke Daniel og se om han vil opp. HAN er morgengretten han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå