Northernlights Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Lag deg en kopp te =o) Noe som er fælt?
jente08&jente2010<3 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 hehe...ja, cola hjelper vel ikke stort mot søvnen:/ tja, grubler på livet mitt, er føler jeg har utrettet så lite..og at jeg kaster bort så mange år nå.... jeg og min samboer bor der han kommer fra. på et lite tettsted. alle kjenner alle. men jeg kjenner fortsatt ingen:( ingen som hilser på butikken, eller noe..mine venner bor 2 timer kjøring fra meg. der jeg kommer fra. har prøvd å ta kontakt med folk. men er vanskelig å komme innpå folk her.... er så utrolig ensom:(
Northernlights Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Hvis det hjelper bittelitt,så er alle mine venner enten i Norge, eller 150 mil unna her jeg bor. Har heller ingen venner her. Bodd her siden august i fjor, men jeg har jo mannen min og ungene. Så helt ensomt er det jo ikke,da. Kan du begynne på åpen barnehage eller noe sånt?
jente08&jente2010<3 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 såpass ja....bor langt unna du da:) hvordan syns du det er forresten? åpen barnehage er det ikke her:( bodd her i 2 år nå, og kjenner fortsatt ingen. bare noen jeg vet hvem er..... + at jeg gruer meg for en stor operasjon, som ikke er ferdig før om et år... men veit jo ting blir bra...!men er et stort steg i livet mitt...samtidig føler jeg meg som en taper... er født med det ene øret som er mislykket. vil si at det er bare øreflippen. har endelig bestemt meg for å få protese. tror det vil hjelpe på selvtilliten min og at jeg kan få et bedre liv. men ble sinnsykt mye mobbet som barn for dette, og husker jeg sverget for meg selv, at jeg skal jammen vise dere at jeg ikke lar meg knekke, og kan være meg selv om jeg har dette øret eller ikke. men føler jo at jeg nok en gang, dekker det til, ved å sette på protese, at jeg fortsatt ikke viser hvem jeg er....at de på en måte vant uansett:(
Northernlights Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Uff, det hørtes jo tungt ut det med øret ditt. Men det er jo egentlig ikke så viktig. Tenker du noen ganger at ting kunne vært verre? Det har hjulpet meg i mange ting. Alltid noen der ute som har det verre... Men jeg skjønner deg godt,altså. Når man henger seg opp i ting selv,så blir det sånn at vi tror alle andre ser akkurat det samme. Men det er ikke engang sikkert folk legger merke til det. Barn er grufulle mot barn, når det gjelder sånt.Ikke sikkert de husker på deg for øret ditt nå i dag,for det. Taper er du virkelig ikke!! =o) Det må du aldri tenke!! Jeg trives her jeg bor,siden du spør- Men savner Norge og de vennene og familien som jeg har der. Har ikke råd til å reise så ofte,så det blir sjeldent jeg ser dem. Ringer dem ofte,men det er jo ikke det samme... Kanskje du skulle fått deg en lørdagsjobb,om du er hjemmeværende, sånn at du kom deg ut litt? Iblant andre voksne,mener jeg.Eller melde deg på et kurs eller noe sånt? Håper du finner ei venninne snart =o) De kan dukke opp når man minst venter det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå