Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 som vil fortelle litt om dette? hvordan var de 5 årene?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Ikke selv, men en bekjent... Han merket ikke så mye til det egentlig, for han er annsatt i bedriften til en kamerat. Derfor jobbet han akkurat så mye han kunne uten å bli trukket noe særlig i lønn, resten jobbet han svart... Men kjedelig å ikke kunne eie noe da, ikke kunne kjøpe seg ny bil osv. Men denne bekjente jukset jo, så han kan vel ikke sammenlignes med de som bare har den fastsatte summen som er beregnet en trenger for å (over)leve hver måned.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 jeg skal. jeg får lov å eie bilen min da:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Sambo har. Får ikke lov å eie sitt eget mobilabonnement engang. Men ferdig til høsten, skal bli deilig at han får litt mer lønn. Blir trukket 5-6000 i måneden. Jeg har ikke kjent han i alle årene, men de har vært ganske så sparsommelige, og det var ikke råd til noe annet enn en knøttliten kåk og litt mat. Men man må igjennom det når man først har havnet der, så bare å holde ut. Budsjett og kontroll på utgiftene er veldig viktig med så lite penge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå