Miss Misantrop Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Nytt fra fronten.. Jeg er den siste til å lære av andres feil, men jeg vil alikevel si at det var en MEGET dum ide av meg å klatre i klatrevegg. Livmoren, over navlen er blitt veldig hard og øm- auuuuu. Ikke lurt nei,, dumme dumme meg... Noen andre enn meg som har gjort noe kjempe dumt i svangerskapet?
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 he he...ingen erfaring med klatrevegg..men hvordan i alle dager kommer du deg opp i en klatrevegg i uke 29?? )
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Ingen erfaring med klatrevegg nei, men i mitt første svangerskap løp jeg til bussen...(veldig lurt),var da ca like langt som du er nå.. var så oppsatt på å nå bussen, at jeg løp rett på en stooor stein og tryna... (steinen var ganske stor, jeg forstår ennå ikke hvordan jeg kunne unngå å se den..) heldigvis gikk d bra med den lille, men jeg var heller skjelven og redd etterpå.. Lærte at man ikke bør springe til bussen med stor mage.. ihvertfall ikke når man ikke ser hva som ligger like foran en i veien..
Miss Misantrop Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Det med å springe etter bussen for å ikke se en aldri så liten fjellvegg liggende foran seg kan jeg sympatisere med... Tror den berømte ammetåka begynner tidlig, lol. Magen er ikke sååå stor (men alle kan se lett hva jeg har gjort..), tenkte bare på at jeg hadde litt lange negler for å klatre jeg, FEIL FOKUS!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå