snart mamma til 4 <3 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Dere er bare sååå heldig som har bebis i magen. MIn minste er allerede over 8 mnd gammel, og vræææl... så fort tiden (IGJEN) har sprunget av gårde. Størsta er 7år, mellomste er 5år.... Og nå er jeg da over 37 sjøl, så det er vel ikke flere svangerskap som venter... Men det har vært 3 FANTASTISKE OPPLEVELSER. Jeg elsker å være gravid, og det med fødsel har gått over all forventning. Jeg har vært sååå heldig, og gjør det gjerne igjen. LYKKE TIL ALLE DERE SUPERHELDIGE MED BEBIS I MAGEN:-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 37 e nu vell ingen alder? ;-)) Visst dokker har løst på flere unga e d jo bare å kjøre på! ;-) Dokker vet jo kordan man gjør d, hehe :-P Men eni mæ dæ da, d å kunne bli gravid, bære fram et barn å få oppleve d privilegiumet d e å få føde e jo et fantastisk mirakel!! D e ikke alle forunt dessverre, å man ska prise sæ lykkeli for at man faktisk e en av dm som kan få barn :-) Æ vet nu ihvertfall som habituell aborter at æ e verdns heldigste som får lov å oppleve d hær å æ e evig takknemli for d :-) Kos dokker alle sammen!! )
MaritB Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Ja det er flott å være gravid når alt går bra:-) Går bare rundt og smiler jeg! Jeg er i 12. uke, noen av dere som vet når jeg kan få vite kjønnet? Blir enda bedre å være gravid hvis jeg vet litt mer om den lille. Jeg ser at du over meg vet du har gutt, når fikk du vite det?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Åh, da e du jo snart over i 2.trimester :-)) Æ va på ordinær ultralyd da æ va 17 + 3 :-) Å da så vi en svær tut :-P Men dm kan se tiliere også da, har hørt fra uke 15 ++ Kommer mye ann på kordan babyen ligge ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå