Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Bare lurte på om noen av dere hadde no greie på dette...; Venninna mi opererte for ca 2år siden ut en ganske stor cyste fra eggstokken. Hun har nå et stort stygt arr på siden av magen. (Dette skjedde i utlandet, med ikke så bra helsepersonell) Det satte seg infeksjon i såret, men dette fikk hun behandlet da hun kom hjem til norge igjen etter den såkalte "ferien". Det har vært sånn opp og ned i smerter, og hun har besøkt legen ofte for dette, men de finner ikke ut av hvorfor hun har smerter.. Nå har arret holdt seg bra en stund, men plutselig har det dukket opp noen klumper på størrelse med to egg, som er smertefulle.. Noen som har noen aning om hva dette kan være? Begynner å bli ganske så bekymret..
Resilience Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Eh.... høres ut som noen for en lege. Hvis ikke legen hennes finner det ut må hun gå til en spesialist! Er hun gravid? Jeg har gjort den operasjonen der jeg også, og mine tre arr er ikke så pene de heller selvom operasjonen er gjort av spesialister på Ullevål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå