Gå til innhold

Hva tror dere: er Lisa Rosa den nye Ella Bella Karamella??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det deg,kanskje?

Skrevet

Det virker ganske åpenbart. Hun har bare tonet story'en litt ned. Det var moro når hun skrev inn på unnskyldningstråden til Ella Bella og skrev at det virket som om Ella Bella hadde slettet profilen sin nå.

Skrevet

Det er en del småting som ikke stemmer i det nye innlegget til denne dama der hun presenterer seg (på samme måte som Ella Bella Karamella. Som et lyst hode påpekte i den tråden:

"..kan jo si at jeg er litt mistenksom selv. i innlegget ditt "jeg er blitt megarund" sier du at du prøvde en tunika du brukte frem til uke 40 i forrige svangerskap. i følge profilen din fikk du begge barna dine for litt for tidlig. og for å sette det ekstra på spissen så sier du at alle barna satt på første forsøk. 13år gammel og forsøker å blir gravid? (kan jo være skrivemåte for at man har blitt gravid uten å anstrenge seg, såkalt uhell, men der ser du hvor lett det er å bli mistenksom.)"

Skrevet

og ella bella skulle flytte til england med sin kjære franskmann, og lisa har jaggu i meg bodd der i 6år.) og både ella og lisa er jaggu i meg bergensjenter....

Skrevet

Greit at man skla være skrptisk til ting på nett, og man vet ikke.. Men og beskylde folk for og lyve bare for ting er lignende osv går litt langt.. Man tør jo nesten ikke bruke nicket sitt, tilfelle man blir beskyldt for og lyve.. :o

Skrevet

Haha fy faen for en heksejakt..

Skrevet

Lisa Rosa er Ella Bella Karamella. Hun røpet seg i "unnskyldnings-linken". Ny på BIM og så peiling på det med å slette nick, ikke noe profil osv. Det var jeg som laget den tulle-linken, for nicket var selvsagt ledig. Jeg regnet med at Lisa Rosa kom til å blande seg inne. Fikk vel litt hetta. Hun velger dette selv, når hun bare fortsetter med nytt nick. Kanskje hun ikke kan få barn eller har noen mann, og bare ønsker seg det så inderlig at hun lever i en fantasiverden? Da er det jo faktisk synd på jenta.

Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvorfor det er så big deal for dere andre? Jeg har snoket på BIM og lest trådene. Hun er jo ikke ufin i den forstand at hun henger ut enkeltpersoner (if you catch my point....) eller er stygg mot noen av de andre. Om hun sitter å ljuger.. Ja, hehe, morsomt for hun liksom.. Må jo være givende å ha så mye fritid at man faktisk har TID til noe slikt. But still.. Jeg forstår ikke greia med å henge seg sååå til de grader opp i saken.. Det er nettet, ikke din nærmeste venninne..

Skrevet

har ikke barna til EBK og lisa rosa samme navn også da? litt av et sammentreff det og. haha.. 13 år og prøver og bli gravid. hvis du skal lyve, så prøv å huske hva du har sagt tidligere i allefall...

Skrevet

Nå som folk har skjønt at det er samme dama så kommer hun sikkert til å droppe Lise Rosa og finne opp en ny identitet som er enda mer tona ned sånn at hun kan fly under radaren. Det som er litt synd med sånn oppførsel er at ankelte engasjerer seg i det som skjer, og at andre igjen blir veldig skeptiske til ALT som skrives her inne etterpå.

Skrevet

Interessant! Lurer på hvorfor hun la den på DiB og ikke BiM? Tydelig at hun er sur siden hun ble oppdaget såpass tidlig siden hun presiserer at hun IKKE er Ella Bella! He he. Ikke noen bombe at hun ikke gadd å fortsette etter at hun ble avslørt igjen, men nå får vi jo aldri vite hvorfor legen ringte henne og ba henne ta fostervannsprøve?!? Tipper hun allerede har laget seg en ny identitet, og at det vil dukke opp mer drama. Jeg skal sjekke skravlesida med jevne mellomrom.

Skrevet

Hu kommer nok med nytt nick å ny historie =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...