Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Nå har jeg fått i oppgave å finne et fint, rimelig, og barnevennlig sted min familie og jeg skal reise til iløpet av vinteren. Noen som har et sted å anbefale? Må bli et kombinert sted med både litt spa og velvære og noe for barn... Blir 6 voksene og 2 barn, og 1. spebarn. Any Ideas...? Ikke thailand osv, iogmed vi skal reise i kun 10 dager. Innenfor 7-8-9 timers flytur ca. Eller mindre da seff.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Ingen som har vært ute å reist til et bra/fint sted?????
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg hadde tatt turen til Sveits. Da har du ski og spa. Noe varme i Europa er det ikke å finne. Eller så kan dere ta en tur til København. Det er en koselig by. Har jo Tivoli til barna, og sikkert noe spa også. Shoppingtilbudet er verdens beste synst jeg også.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Takk for tips, men vi skal nok til syden, da dette er rundt juletider. Skal vekk fra julestresset liksom. Sveits er jo greit da, men vil til varmere strøk, hvor enn slipper å ha med seg en 3-4 mnd gammel bebis til kaldt land Og for å ikke snakke om baggasje... Men takker for tips. Skal sjekke det ut litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå