Gå til innhold

Noen oslojenter som vil ha en ny venninne?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke bodd så lenge i Oslo, og har ikke fått noen venninner her enda. Høres kanskje litt flaut og dumt ut å skaffe seg venninner over nettet, men jeg går ikke på skole, og jobber ikke for tiden, så synes det er vanskelig å komme inn i noen miljøer av noe slag...

Forsøket verdt i hvertfall:) Jeg kan jo fortelle litt om meg selv:

Jeg er en 20 år gammel jente, som er samboer med en flott mann, og vi venter vårt første barn sammen. Jeg er interessert i, og driver med, kunst i forskjellige retninger; Jeg tegner/maler, skriver (roman, poesi, og skuespill), designer og syr klær og kostymer, teater (som skuespiller, dramatiker, regissør, "kost og mask", m.a.o. alt mulig), musikk (skriver sanger, synger, og spiller litt gitar. Vil lære å spille banjo), og kunstfoto:) Kjempefint om du/dere driver med, eller er interessert i noe av dette.

For øvrig trener jeg mye, er mye på biblioteket, og er en del på teater og konserter. Også leser jeg mye stoff innen psykologi, teater, svangerskap, kunsthistorie og mye mer. Liker også koselige ting som kafégåing og slikt. Festing er jeg over.

Høres dette trivelig ut, så kan du jo sende meg en PM:) Og hvis det er andre i samme situasjon, så kan dere jo skrive dere på, så lager vi en koselig tråd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...