Gå til innhold

Dere som har sony ericsson....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken modell har dere,og er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner min SE800i, det var mobil det. Men så var jeg så dum og byttet til Nokian73 :o(

Gleder meg til den ryker, da blir det rett over til SE igjen og 850i eller neste modell hvis det har kommet en etter den da.

Skrevet

W880i.. Nei ikke fornøyd.. på service as we speak :(

Skrevet

Har 810i og er fornøyd - men så er jeg også typen som ikke handler ny mobil før den jeg har fra før har daua =P Den tar greie bilder(utendørs i alle fall!), noe som er kjekt hvis en har glømt å ta med kamera.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd, har hatt min i et år nå.

er skyvetelefon, gul, s500i tror jeg det er....ja,sjekka nå...hehe..

men kunne tenkt meg den i sort, men jeg skulle ha denne, og den kom først på markedet, den sorte kom flere uker etterpå....

Skrevet

Har en T650i.. Helt grei telefon:)

Skrevet

Har K850i. Er kjempefornøyd. Det er kameratlf med 5 megapixler.

Skrevet

Hehe jeg er også av den typen som ikke bytter før tlf har daua. Og nå er det like før. Den lever sitt eget liv...irriterende.

Skrevet

SE W880i. Kjempefornøyd! Bytta ut minnebrikken med en 4 GB minnebrikke i telefonen, slik at jeg har fått plass til en hel haug med musikk. Er nemlig ikke typen som gidder å bytte ut musikken hele tiden, men må ha med et stort utvalg av musikkbiblioteket mitt. Med Koss hodetlf, så blir det digg.

Samtidig så funker tlf til alt det jeg vil den skal funke til. Nyttig også at man kan oppføre mange tlf nr. på samme person, uten å måtte ha personens navn ramset opp like mange ganger (men slik er det kansjke på de fleste mobiler nå til dags?). At man kan føre opp bostedsadresse, emailadresse og andre opplysninger mm. under personens navn i tfl.boka syns jeg også er et pluss.

Også kameraet og videofilmingen duger til sitt bruk. Tar riktignok ikke all verdens av bilder rent kvalitetsmessig. Men det var heller ikke meningen at den skulle gjøre heller. Til det ønsker jeg heller å bruke mitt ordentlige digitale kamera som gir helt proffe bilder.

Så anbefaler absolutt W880i, hvis du bare bytter ut minnebrikken til en større en. 4GB funker som bare det, selv om jeg tror det står anført at 880i'en tar maks 2 GB minnebrikke.

Gjest irismor
Skrevet

Har en k810i er kjempefornøyd gruer meg til den dagen den tar reper`n.

Skrevet

Jeg er en liten mobilfreak jeg da så jeg vil alltid ha det nyeste så lenge det lar seg gjøre.

Nå har jeg en sony ericsson W910i, men den skal min mor få etterhvert da hun har ønsket seg en slik lenge.

Jeg har bestilt meg en G900 som nettopp har kommet, så jeg venter i spenning.

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=504903

Skrevet

Har en k700i og er veldig fornøyd. Er 2 år gammel vel, og neste mobil skal også være en Sony Ericsson...

Skrevet

S500i (fikk den for en uke siden)

er forleby veldig fornøyd

Skrevet

LuckyLuck: var inne å så på en test av s500i(syns den ser veldig ålreit ut) og det eneste som de hang seg opp i var at det skulle være veldig små taster? Hva syns du,er det så små som jeg fikk inntrykk av i testen? håper du gidder å svare:o)

Skrevet

syns de er helt greie jeg.

sikkert ikke lure for gamle med dårlig syn, men for den som har synet i behold er den helt ok

Skrevet

s500i er ikke små i tastene, men kanskje for svære bamser av noen fingre.

Skrevet

Takk ladyluck og 5 om dagen:o) Hehe ikke ser jeg dårlig og ikke har jeg svære fingrer,så da går det nok fint:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...