Gå til innhold

er det noen som har nokia 5310 her ???


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært å kjøpt to stykker i dag en til meg og en til min kjære

synes det var den fineste og netteste mob jeg har hatt....:)

dere som har den er dere fornøyd, hvis ikke hva misliker dere ved den??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musikktlfen?

Den flate? Rld (eller blå:P)

Skrevet

ja musikktlf den flate enten rød eller blå :)

 

Skrevet

Jeg har den!

MEEEN: det er playkanpp på siden vet du? Da jeg kommer borti den uten vilje så skvetter jeg telefonen begynner bare å spille! Hehe:)

 

Og jeg syns kamera er ganske dårlig på den:/ Eller en supernice tlf med bra strl :) Hihi

Skrevet

både jeg og sambo er fornøyd med kamera hehe

likte veldig godt han mannen som skal si navnet "mamma" eller et gutt/jente navn som jeg har lagret på mob....det høres jo helt rart ut vi fikk oss en del go latter istad når vi prøvde den :)

 

Skrevet

Jeg har den :o)

 

Veldig godt fornøyd. Ingenting å klage på så langt :o)

 

(et tips for å slippe ufrivillig musikkavspilling er automatisk tastatursperre...hehe... )

 

Jeg kjøpte med en se k850 men var på ingen måte fornøyd. Orker ikke å drasse rundt på den store og tunge telefonen heller. Derfor falt valget på denne i steden... Liten, nett og utmerket til mitt bruk. (...men ja, den har jo et litt begrenset kamera...)

Skrevet

jeg har denne,og er veldig fornøyd.

 

men jeg skvetter til når jeg kommer borti playknappen. og når jeg kommer borti den volumknappen på høyre side. han som sier noe om taleoppringning....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...