pandabjørn Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 jeg har vært å kjøpt to stykker i dag en til meg og en til min kjære synes det var den fineste og netteste mob jeg har hatt.... dere som har den er dere fornøyd, hvis ikke hva misliker dere ved den??
pandabjørn Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 ja musikktlf den flate enten rød eller blå
*SamSung* Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har den! MEEEN: det er playkanpp på siden vet du? Da jeg kommer borti den uten vilje så skvetter jeg telefonen begynner bare å spille! Hehe:) Og jeg syns kamera er ganske dårlig på den:/ Eller en supernice tlf med bra strl Hihi
pandabjørn Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 både jeg og sambo er fornøyd med kamera hehe likte veldig godt han mannen som skal si navnet "mamma" eller et gutt/jente navn som jeg har lagret på mob....det høres jo helt rart ut vi fikk oss en del go latter istad når vi prøvde den
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har den ) Veldig godt fornøyd. Ingenting å klage på så langt ) (et tips for å slippe ufrivillig musikkavspilling er automatisk tastatursperre...hehe... ) Jeg kjøpte med en se k850 men var på ingen måte fornøyd. Orker ikke å drasse rundt på den store og tunge telefonen heller. Derfor falt valget på denne i steden... Liten, nett og utmerket til mitt bruk. (...men ja, den har jo et litt begrenset kamera...)
Mamsen og lillegutt Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 jeg har denne,og er veldig fornøyd. men jeg skvetter til når jeg kommer borti playknappen. og når jeg kommer borti den volumknappen på høyre side. han som sier noe om taleoppringning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå