Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har det plutselig kommet mengder med geléaktig slim (ikke noe tegn til blod). Jeg begynte å lese litt om denne slimproppen, og lurer på om det er noen mulighet for at det kan være den?? Jeg er jo knapt 30 uker på vei :o Har slitt skikkelig med å sove i nesten 2 uker nå pga sterke kynnere og sterke smerter i magen. Fikk derfor GU m innvendig UL for en uke siden, men alt så fint ut sa de. Men smertene har fortsatt å komme, og i dag altså dette slimet.

Hva tror dere, og hva anbefaler dere at jeg gjør nå? Neste kontroll er jo på onsdag (går 1 gang pr uke pga alvorlig svangerskapskløe). Kan jeg vente til det med å spørre eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig ingen som har noen idé? Jaja nå venter jeg til onsdag uansett, men må si jeg ikke aner hva annet enn slimproppen det kan ha vært :o skremmer meg litt så tidlig...

Skrevet

Hei, det er jo vanskelig å si hva det er, men det kan høres ut som slimproppen. Men det er ikke dramatisk i seg selv, den kan gå lang tid før fødsel og noen ganger når den går tidlig dannes det en ny. Ikke alle ser noe til den mystiske proppen heller. Jeg ville tatt det med ro, og hørt med jordmor når du skal til kontroll. Slim og "ymist anna" har vi jo en del av under et svangerskap, og det er vel egentlig bare blod som kan være litt skummelt. Lykke til!

Skrevet

Hei..

Er i uke 33 og hatt det som deg (inn på sjekk flere ganger uten endring). Fikk på søndag litt ekstra slim + blod og da viste det seg at livmorhalsen hadde blitt kortere + murringer som ikke går over. Ligger fortsatt til observasjon. Fikk beskjed om at det er viktig å ta kontakt uansett om man har vært til undersøkelse tidligere.. At du var ok for en uke siden, trenger ikke å bety at det ikke har skjedd endringer nå. Jeg hadde ihvertfall ringt føden og fortalt om hva som skjer..

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...