lisemor;)29.06.07<3 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Noen som har plassert dette sete i midten? hvordan gjorde dere da med støttebenet over "tunnellen"? Syns det står så langt opp liksom.... noen som skjønner hva jeg mener? At det virker som det ikke støtter liksom... Står i bruksanvisning at det kan monteres i midten, og vil så gjerne ha det der...
3xmamma Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Heisann =) Jeg hadde et lignende innlegg som dette en stund tilbake. Jeg har ikke prøv setet i min mondeo, men fikk låne med meg støttebenet ut i bilen. Jeg syns ikke det virket som det passet da, men det sto jo i bruksanvisningen at det skulle gå. Jeg sendte mail til hts og forklarte problemet og fikk til svar at så lenge støttebenet ligger an mot kanalen skulle det gå fint. Skal å kjøpe nytt sete til vesla i helga, så da skal jeg teste det i butikken
lisemor;)29.06.07<3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 oki:) Takk for svar:) det ligger jo mot "veggen" ja:) og det passer jo ellers, trodde det måtte stå på gulvet eller oppå "tunnellen" for at det skulle støtte nok... men da går det sikkert bra da:) Er ellers superfornøyd med setet:) Snuppa sitter veldig godt (har før pleid å småsutre endel når vi har vært på tur, men ikke nå lenger:)) og det tar veldig liten plass av baksetet i forhold til andre seter jeg har vært borti:) Så hadde vært litt synd å måtte bytte det ut bare pga det:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå