Gå til innhold

madrasser i bergen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sku hatt en madrass på ca 70x29?

noen som vet hvor jeg kan finne slikt?? de hadde ikke på refleks og sparkjøp hvertfall

Videoannonse
Annonse
Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Jeg har en gammel vugge som min mann lå i da han var baby. Den har et ukurant mål, ca det du sier.

Jeg kjøpte en billig madrass på Jysk, SparKjøp eller Ikea (husker ikke helt). Tok av trekket utenpå og skar jeg den til den størrelsen jeg trengte. Banket den godt, sånn at alle løse fibre forsvant, og tok på trekket igjen.

Det gikk veldig bra.

PS. Hvordan gikk shoppingen med mor i dag?

Skrevet

Ja jeg har en gammel korg da, som faktisk min Bestemor på 70+ lå i som liten.. er litt koselig med slike gamle arve deler:)

ja det var en lur idè , tenkt på å skjære en selv , men er ikke så veldig flink til den typen ting men har med min mor på laget så skal nok greie seg..

joda! Shopping med mor er alltid greitt det for en stakkars fattig utflytta student :P hehe neida er ikke så gale men får alltid litt ekstra da..

hadde faktisk (looover ikke med vilje) glemt bank kortet mitt så hjun måtte betale alt.. hehe, men ble litt ting, 2 dyner, 3 sengesett og laken, et stort lammeskinn til sengen , et lammeskinn til vognen og noen små ting.. er så deilig å føle at eg har full kontroll.. er bare madrassen til krybben igjen... eller er jo alltids andre små ting som mangler , men ryktene sier at butikkene er åpne også etter at minien er født;)

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Du vet å ordne deg skjønner jeg :)

Jeg har en mor som er litt lei seg for at hun ikke får shoppe så mye. Hva trenger man egentlig når man får 3. jente på under 5 år?

Veldig lite skal jeg fortelle deg :)

Butikkene skal visst være åpne i hele sommer etter hva jeg har hørt. Så det skal nok gå veldig greit ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...