CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 første dag i siste mens var 9 mai. de siste måndene har jeg hatt sykluser på 32 og så 26 dager, så jeg vet jo ikke hvor lang denne syklusen var heller, men jeg er sikker på at jeg hadde el den 28 mai, for jeg testet. men vet som sagt ikke lengde på syklusen. hva vil legen gå ut i fra? siste mens eller dagen jeg vet at jeg hadde el?
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 I og med at du har hatt litt ustabile sykluser, og testet deg frem til el den 28. mai, tror jeg nok legen vil gå ut ifra el. Eller så kan det hende han/hun vil sende deg på tidlig ul. Lykke til:-)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 takk:) tidlig ul hadde jo ikke gjort noe. jeg er ganske sikker selv på at termin er den 20 februar, men det er jo ikke sikkert at legen stoler på mine beregninger da.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 jeg hadde også EL 28.mai! og terminen jeg regnet fram til er da selvfølgelig 20.februar morro hehe
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 så gøy da! kjekt me noen som har termin på samme dag:) har du barn fra før?
Minesmå:)+en til! Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har også samme termindato! Så morsomt!
helene0: jan09+jun11 Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 for min del satt legen termin kun ut fra første dag i siste mens og 28 dagers syklus, selv om jeg vet at jeg har 27 dagers syklus. Jeg stusset litt med en gang, men det spiller jo egentlig ikke så stor rolle om termindato blir forskjøvet et par dager frem eller tilbake... Det er jo uansett bare 5% som som føder på termindatoen sin. Dessuten blir jo terminen satt mer nøyaktig når du er på UL rundt uke 18.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå