Gå til innhold

eksen sa nettop han vil gjerne gi oss en ny mulighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad, men tør ikke helt å glede meg over dette enda..

Jeg var utro for ett år siden, og det ble slutt, men det var dårlig på slutten uansett, begge kranglet og jeg hadde det psysisk vanskelig. Nå har vi vært venner i ett år, mye savning og utrolig mye som har skjedd. Han sier nå han savner meg, og vil vi skal prøve på nytt igjen men sakte.. begynne å treffes litt oftere osv. Jeg håper det virkelig funker, fordi jeg vet jeg elsker ham enda, og på en måte føler jeg at han elsker meg også. Vi skulle jo gifte oss, så savner vesla faren sin så mye.

Håper det går !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo tydelig at dere fortsatt har følelser for hverandre...men det er som han sier viktig å ta det sakte...som du skriver- du har vert utro ( jeg har selv vert utsatt for utroskap- og det er IKKE lett stole på noen etterpå.)

Kjempelurt å treffes oftere- gjøre ting sammen, men ikke være så åpenlyst kjærester forann barnet...skulle det ikke fungere med dere så blir det som å miste faren på nytt...

Men ønsker dere MASSE lykke til....går begge inn for det fult og helt så er ingenting bedre enn om vesla får foreldrene sine sammen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...