Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Har dere tenkt på det,at det dere skriver her inne faktisk kan kjennes igjen av de det gjelder? At noen faktisk er disse forferdelige besteforeldrene som beskrives? Vi har erfart at alt har to sider,og ikke alltid er det sant det som sies.Nå sier jeg ikke at det som skrives her er usant,men det jeg kjente igjen er faktisk oppspinn. Men besteforeldre er faktisk folk det også.Di har oppfostret unger og vet vel litt mer enn enkelte tror.. Dere burde fryde dere over besteforeldre som faktisk vil stille opp og avlaste.Noen her i verden er faktisk ikke så heldig at de får lære barnebarna å kjenne...Vi er di forhatte beste/svigerforeldrene og straffes for våre meninger med å nektes besøk. Sånn gikk det da jeg prøvde Google.Jeg fant ,leste,kjente igjen,og vi feller tårer. La små ting glemmes,og nyt at ungene vokser opp og får bli elska. En hilsen fra en bestefar på besøk.
smurfelise Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 huff, fikk vondt av deg da jeg leste dette. Ja en sak har alltid flere sider, og av og til er terskelen for høy til at noen parter vil "jenke seg". Ønsker deg alt godt
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Vet akkurat åssen det er å finne ut at noen har skrevet om deg! Det er slett ingen god følelse! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Ehm.. hvis det du kjente igjen er oppspinn, hvordan vet du da at det var deg det var snakk om? Sorry, men jeg tror neppe det er en bestefar som har skrevet dette innlegget.
lille_Harepus Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Hvordan fant du dette på google bestefar? googlet du en spesiell hendelse? ser poenget ditt samtidig som jeg også ser at det du sier bare er tull. Ening med at det er alt for mye dritt slenging her, og at folk kansje sier ting som blir oppfattet feil. Gruer meg til den dagen jeg blir svigermor, huff.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Jeg tviler egentlig også på ektheten til denne bestefaren. (hvem gidder å lage seg konto bare for å poste et slikt innlegg???) Men skulle han være ordentlig, vil jeg si at det er trist at han er nektet samvær med barnebarn. Det finnes masse vanskelige mennesker der ute, og noen av dem er faktisk besteforeldre. Dessverre. Jeg tror ikke at det alltid er svigerforeldrenes skyld at det blir knute på tråden. Jeg tror også at som regel respekterer svigerbarn og svigerforeldre hverandre. Det er fint å få hjelp når man ønsker det. Ikke alle ønsker feks å sende barna vekk til overnatting når de er små, og da skal de få slippe det. Når barna blir store nok, og vil det selv, så får de nok lov. Ikke alle ønsker at svigermor (eller -far) skal rydde og vaske når de er på besøk. Det er godt ment, men de er gjester, og skal få slappe av. Kanskje har man ting som man ikke vil de skal se? (vibrator i nattbordsskuffa)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 hehe,ville gjerne visst hva du googlet,som "tilfeldigvis" gjorde at du havnet her, midt i et innlegg som handlet om deg.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Dere som tviler på ekteheten... det går faktisk an! Dersom du googler på ert tema kommer ofte dib opp, så det som skrives her kommer lett opp i en søkermotor. Bare sånn at dere vet det. Det som legges ut på nett legges ut til allmennheten! Og det å kjenne seg igjen er jo ingen sak. Ei bestemor jeg kjenner er beskyldt for å ville ta livet av sitt eget barnebarn - av sin svigerdatter. Og dersom de hadde lest om den historien hadde de jo gjenkjent seg, samtidig som at de vet at det er bare tull og oppspinn. Bare som et eksempel! Så jo, det går an!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 ja ja, "bestefar" En dib politi i forkledning
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Hvorfor er deres versjon mer sann enn de andres? De aller fleste saker har som regel mer enn to sider. Jeg vet for eksempel at min svigermor syns det er trist at vi har et anstrengt forhold, men samtidig virker det ikke som at hun skjønner at jeg blir irritert når hun tråkker over grenser jeg har sagt fra om, eller baksnakker meg til min samboer. Jeg vet også at jeg irriterer meg over bagateller, og det er jo noe jeg jobber med. Det er ikke så lett når det ikke er samsvar mellom stort snakk og faktisk handling.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Kanskje noen feller tårer og føler seg urettferdig behandlet....det er mulig, selvom jeg tviler på at det er såå vanlig at besteforeldre sitter på nett og surfer på ting som har med barn og konflikter å gjøre. Men de som velger å skrive om problemer med f,eks svigerforeldre her inne det gjør jo det fordi de er i en vanskelig situasjon og trenger å lufte seg for noen. Det ligger antageligvis mye frustrasjon og såre følelser, kanskje også tårer bak disse mammaenes innlegg.
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 3. juli 2008 #13 Skrevet 3. juli 2008 Alle dere anonyme, våkn opp litt da, istedenfor å henge ut innlegget, eller henge seg opp i hvordan han skriver de, eller om det er Dib-politiet som skriver, se på det som sies, det er vel fremdeles budskapet som gjelder eller ? For det er faktisk ikke rare søkeord som skal googles for å få opp Dib innlegg, prøv selv å google besteforeldre, svigermor!!!! eller bestefar, så ser dere. I tillegg har det som sies en gyldighet, dee anonyme behøver ikke føle dere truffet, debatter heller det han sier, alle saker har to sider, alle parter gråter sine tårer, alle parter føler seg misforstårr, ikke forsatått, dårlig eller godt behandlet. Vi er mennesker. Hilsen en som ikke er anonym.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #14 Skrevet 20. juli 2008 Mine svigerforeldre må gjerne felle tårer. Det finnes faktisk to sider av en sak, og er jammen ikke lett for andre parten heller alltid. Når man prøver i det vide og brede å snakke med svigerforeldrene, som tramper over private grenser gang på gang på gang på gang i løpet av 11 år, så sier det seg selv at nok er nok en gang. Når ekteskapet står i fare pga svigerfamilien, så var valget mitt enkelt i alle fall. Synd med de som finner opp historier, men er jammn synd i de som har psykopatiske svigerforeldre man ikke har bedt om også.
B-e-a Skrevet 26. juli 2008 #15 Skrevet 26. juli 2008 har grått mange tårer over min svigermor og det dårlige forholdet vi har og over alle di tingene som har blitt sagt og gjort! og hvis hun har grått tårer over vår situasjon, så bra!!! Bestefar eller "dib politi", du sier ingenting om hva som har blitt sagt eller gjort.. å du sier selv at alt har to sider, det som du har kjent deg igjen i er din svigerdatter/sønn sin side, som naturlig nokk er forskjellig fra din! alle har egne grenser, å hvis dere har gjort noe som dere mener er greit, trenger det ikke nødvendigvis være greit for dem! en som heller ikke trenger å være anonym, for min svigermor vet akkurat hva jeg mener om henne.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 Mine svigerforeldre vet også akkurat hva jeg mener om de. Men av hensyn til min mann og mine barn, velger jeg å være anonym her inne. Fordi de grenser til psykopater, og jeg vet de leser alt som blir skrevet her inne av meg. Og som jeg sa lenger oppe, alt har to sider, men når man snakker om det som plager en til svigerforeldrene, og de svarer med å gjøre den ene utilgivelige tingen etter den andre. Og man alikevel prøver å snakke med de gang, på gang, på gang, over flere år, og de fortsatt ikke fatter det, men oppfører seg som bortskjemte drittunger. DA har man lov å si nok er nok. Det er nettopp det jeg gjorde, rett og slett for å beskytte meg selv, og familien min, for ellers hadde jeg nok ikke levd nå i dag , så langt ned som de trykket meg. De prøvde med alt de hadde å splitte meg og mannen, men det greide de ikke, og nå har jeg ingen kontakt med de. Synd, men nå er det engang sånn, og vi gjør det beste ut av situasjonen sånn som den er. Mannen tar ungene med på besøk til de, og jeg holder meg unna. Så det er ikke alltid svigerdatteren sin skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå