Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hvis en person er frakoblet, og jeg trykker på personen.. Så kommer fortsatt den ruta opp, også står det sånn "send frakoblet direktemelding" og bla bla bla.. Men det kommer ikke noe bilde opp på den enkelte personen - betyr det at den har slettet meg???
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 du ser bare bildet til dem som er pålogget, "grønne", har nok ikke slettet deg av den grunn.... inne i menyen på msn et eller annet sted kan du se hvem som har deg som kontakt, husker ikke helt hvordan, men let, så finner du ut hvem som har deg på lista si:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jammen jeg ser bilde til alle de andre, skjønner du.. Som er frakoblet. Jeg så bilde til den personen ista også, men så logget han seg på. Og innen jeg fikk gått inn på selve msn (har jo denne siden oppe foran, hehe) så var han frakoblet. Og nå ser jeg ikke bilde lengre. Lurer på om han blokkerte meg eller slettet meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå