Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 er det veldig galt av meg å ha sex med naboen når mannen min er veldig lite fruktbar,vi har prøvd å bli gravide i 3år.jeg har barn fra før men ønsker så gjerne en til. utsenmessig er naboen ganske lik min mann,har aldri tenkt å fortelle dette til noen hvist jeg skulle bli gravid.er snart 42år så jeg føler det begynner å haste litt..måtte bare få det ut.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Nei faktisk ikke :-( er en godt voksen kvinne. dette er desverre seriøst. vær så snill å ikke døm meg.
mamma til 2 små:=) Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 HÆ??Neida kjør på du...helt NORMALT!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 mener du det, lillegutten imagen:=) uke 30? eller driver du bare ap med meg. :-(
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Hvis du er seriøs så ønsker jeg deg lykke til..synes du er drit tøff..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 HVIS dette er seriøst, så synes jeg dette er heeelt tragiskt! at man i det hele tatt klarer å være utro får meg til å brekke meg, også vill du atpåtil ha barn med en annen mann, nei herregud, blir helt shjokka jeg hvertfall! at du i det hele tatt kan tenke på noe slikt:O Stakkars mannen din!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Finner ikke ord jeg. Hadde aldri falt meg inn å tenke tanken engang. Og ja, vi sleit i fler år med å bli gravide vi også. Hva med prøverør????????????
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 alle her må jo skjønne at dette ikke er serriøst. Ingen oppegående dame på 42 år ville spurt om dette var galt. Til og med en 14-åring ville ha visst svare på det
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 ¨jeg ønsker så sterkt et barn å han er ikke interresert :-( vil ikke gå ifra han heller. dette er min siste sjanse.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #12 Skrevet 16. juni 2008 Syns det er utrolig dårlig gjort imot naboen din, og eventuelt barnet dere får sammen. Skal han bare se barnet sitt over gjerdet, mens barnet kaller en annen for pappa. Enn hvis dette barnet blir sykt og trenger donor, da blir det merket at du har drevet hor på andre siden av gjerdet. Tenk på det gamla!!!!
<3 mine søte små<3 Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 Er dette seriøst? ka hvis ein snur på fliså... sei at det var du som ikke var så fruktbar... hadde du synst det var "greit" at din mann hadde sex med nabokona?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #14 Skrevet 17. juni 2008 sa jo at jeg ikke hadde tenkt å fortelle det til noen da.hverken min mann eller nabo mannen.kun jeg som skal vite dette.kommer nok til å skrive en lapp med den biologiske farens navn å litt om grunnen,tenkte å legge dette i en bankboks i banken.dette skal ett event barn få hvis jeg skulle falle fra eller noe skulle skje.sikkert litt teit tankegang men det er nå sånn jeg ønsker å ha det.mannen min er desverre ikke den skarpeste i skuffa så han hadde nok ikke sett helt problemet i at jeg hadde det litt gøy med naboen,han er ofte ute hele natta selv,uten at jeg hvett hva han gjør.men blir det noe barn vil han nok ikke ha godtatt det:(
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #15 Skrevet 17. juni 2008 du må jo vite at dette er galt av deg, hvis ikke er det noe galt med deg! Jeg kunne aldri har funnet på det, men synes likevel du er litt kul:-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #16 Skrevet 17. juni 2008 er nok litt egoistisk ja,men mitt veldige ønske kommer faktisk føre min mann,siden han ikke er så besatt på å få barn.han lever i sin egen video verden.tunge stunder av og til. han er endel yngre enn meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå