Gå til innhold

Hvordan få baby til å ta flaske??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært så fint om hun kunne tatt flaske, da kunne vi ha barnevakt noen timer og gå en tur på kino:)

Men hun nekter, hvordan får jeg henne til å ta den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis det er en stund siden vesla her har fått flaske, holder jeg bare tuten inne i munnen å klemmer ut noen dråper litt forsiktig en stund. Bare lar henne smake på flasken litt å da tar hun den til slutt, har funker vær gang. Lykke til

Skrevet

Har prøvd det, men hun bare åpner munden og venter på at mer skal dryppe fra flasken.. Får fortsette å forsøke imorgen, se om ikke hun plutselig bare vil ha..

Flere som har noen tips??

Skrevet

Har du prøvd ulike merker? Her i huset er det bare dr.browns som gjelder.. De andre drikker hun ikke av i det hele tatt og bare hyler.

Skrevet

har prøvd litt forskjellig men ikke dr.brown. Skal prøve den om jeg ikke klarer det imorgen:)

Skrevet

har en på 7mnd og har samme problem.men,begynte å gi ham en flaske med vann om dagene så han kan bite på og leke med,liksom latt han bli kjent med flasken. og de 2 siste dagene har han faktisk begynt smålig å drikke skikkelig , så det går framover. vil anbefale deg det..gir han avent flaske,god å holde i og ikke for lange..lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...