C&L snart m BaBy igjen Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hadde vært så fint om hun kunne tatt flaske, da kunne vi ha barnevakt noen timer og gå en tur på kino:) Men hun nekter, hvordan får jeg henne til å ta den??
1baby,og 1 spire Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Vis det er en stund siden vesla her har fått flaske, holder jeg bare tuten inne i munnen å klemmer ut noen dråper litt forsiktig en stund. Bare lar henne smake på flasken litt å da tar hun den til slutt, har funker vær gang. Lykke til
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Har prøvd det, men hun bare åpner munden og venter på at mer skal dryppe fra flasken.. Får fortsette å forsøke imorgen, se om ikke hun plutselig bare vil ha.. Flere som har noen tips??
anne* Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Har du prøvd ulike merker? Her i huset er det bare dr.browns som gjelder.. De andre drikker hun ikke av i det hele tatt og bare hyler.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 har prøvd litt forskjellig men ikke dr.brown. Skal prøve den om jeg ikke klarer det imorgen:)
EierIkkeFantasi Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 har en på 7mnd og har samme problem.men,begynte å gi ham en flaske med vann om dagene så han kan bite på og leke med,liksom latt han bli kjent med flasken. og de 2 siste dagene har han faktisk begynt smålig å drikke skikkelig , så det går framover. vil anbefale deg det..gir han avent flaske,god å holde i og ikke for lange..lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå