lillebror er " forsinket" Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Helt til han var tre mnd. gikk det fint aa legge han paa kvelden. Men de siste ukene vil han kunn sove med puppen !!!! Nekter aa ta smokk og tommel. Aner ikke hva jeg skal gjore? Holder paa flere timer hver kveld for at han skal sove; noen som har noen raad????
lillebror er " forsinket" Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2008 Trenger virkelig noen raad, saa jeg dytter.
Erisa* Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Dytter jeg også, for vi sliter også. Gikk fint en stund, men nå er det bare kaos om kveldene. har prøvd mye forskjellig, syns jeg, men det funker bare innimellom. Utrolig slitsomt! (i alle fall når man leser til eksamen om kveldene...) Tuppa er snart 5 mnd.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Er han trøtt når du legger han? Har du faste rutiner på kveldene? Hva gjør du på dagen som fungerer??
Renate :-) Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Ja jeg henger meg på å undrer her... Slik har det vært hele tiden her, og nå er gutten snart tre mnd, og det blir vel ikke noe bedre tenker jeg....På dagen her triller vi tur slik at han sover av bevegelsene på vogna og det er ikke akkurat noe alternativ å trille hele natten. Ellers er kveldene en evig kamp pupp - sovner ved puppen - legger i sengen - leter etter puppen med en gang igjen - holder på å spise opp fingrene - opp i armene sovne - ned i sengen igjen - lete etter pupp og skriker til han får det (ikke så lenge jeg har hjerte til å la han ligge slik)- så er det samme regla opp igjen og opp igjen......
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 kjenner meg sååå igjenn der , renate. Opp igjen og opp igjenn..hehe.. Snuppa var lett å legge helt til hun ble 4 mnd, da plutselig ville hun bare ha puppen å sovne av til og sutte vil ho nesten ikke ha lenger..det er veldig slitsomt på dagtid når jeg vil hun skal sove, da må jeg enten gå en lang tur eller legge meg i senga å ligge å amme til hun sovner å snike meg ut så hun får seg en lur på dagen.Tungvint sier jeg bare!!
Renate :-) Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Hehe, det der ligge i senga og snike seg ut har jeg prøvd på kvelden det funker av og til :-) Men det er gjerne etter x antall forsøk det og, så skal han jo flyttes i sin seng når vi skal legge oss..... Godt å høre det ikke er kun her i hus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå