Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Voknet en morgen og hadde blødd om natta, stor blodflekk i senga. Siden har jeg blødd, som vanlig mens. Eneste forslkjellen er at jeg denne gangen IKKE har smerter, og at jeg nesten IKKE har store klomper osv. For det har jeg til vanlig. Men vanlig mens der blør jeg sjukt masse første 3-4 dagene så avtagende, til det er bare brun utflod den 6-7 dagen. Nå har jeg lissom blødd jevnt heile tiden. Nå er det 8 dager. Men jeg skulle ikke være mer enn omlag 5 uker på veg når jeg begynte å blø, Jeg skal til lege, men jeg vå vel bare forbrede meg på at jeg ikke lenger er gravid. Dette var over før det hadde begynt.....
3troll Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Håper du går til en lege som har ultralyd,hvis ikke gjør det.Så får du ordentlig svar med en gang.Har selv hvert igjennom 3 spontanaborter før jeg fikk 3 stykker som perler på en snor.kanskje en mager trøst,hvis det gkk galt med deg,men en spontanabort skjer som regel fordi det er noe galt med fosteret.Det er naturens måte å rydde opp.Håper det går bra med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå