En til, please. Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Dette forumet er veldig nytt for meg, men også veldig spennende.Har sniklest mye under min forrige graviditet, men turde ikke helt å slenge meg på. Er 33 år, to barn fra før, men ønsker meg en liten en før jeg gir meg helt på baby-fronten. Synes bare det blir mer og mer spennende for hver gang-undrer meg over hvilket fantatisk mirakel som faktisk skjer med oss. Går på med frisk mot i min 4 pp. TR på vikende front, så nå skal vi snart gjøre den kjekkeste delen av arbeidet!!! Lykke til alle sammen.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Velkommen hit! Masse lykke til, håper du blir gravid snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå