Liagora med 2 jenter Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hvor lenge kan man bade i offentlige badebasseng? Skjønner dette med boblebad, badstue. Er i uke 32 nå, og har ei som veldig gjerne vil å bade.
fletta Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Dersom du vet at slimproppen ikke har gått kan du bade i offentlig basseng helt opp til to uker før UL termin. Legen til venninna mi sa at man kunne bade helt til slimproppen gikk, uavhengig av termin. Jeg gikk på vanngym helt til siste slutt. Boblebad skal man ikke i, men kortere tid i badstu er ok (for å tørke seg, ikke for å svette) Kos deg i badeland!.
KAS.81 har født:-) Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 du kan bade fram til vannet evt går. går på basseng trening for gravide med bekkenløsning og der har alle vært frem til de føder. så det kan du gjøre med god samvittighet. var hvertfall jordmor som henviste meg til det regner ikke med hu hadde gjort det hvis det var skadelig.
Liagora med 2 jenter Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Takk for svar jenter:o) Da tar jeg meg en tur med god samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå