Gå til innhold

Noen mennesker kan du få gratis av meg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og hentet eldste hos far. Exsvigermor spør om ikke barnet kan gå i bursdag hos en venninne hun har der. Jeg svarer høflig "det hadde vært hyggelig, men dessverre har hun avtale med min mor den dagen" (som var sant.

Hun svarer "det er greit. Jeg ville bare spørre deg før jeg snakket med henne om det". Jeg svarer "det var lurt siden det ikke passet."

Tror dere ikke dama går til ungen og sier med trist stemme "du får ikke gå i bursdagen til ***** fordi mammaen din påstår du har avtale med mormor"!!!

Og samtidig spør far om han kan ha henne et par dager i min ferietid fordi jeg uansett er hjemme de dagene. Når jeg sier at ferien vil jeg ha og at vi reiser bort den dagen han ville ha henne til, da blir han sinna på meg og sier til barnet "du må vel være hos mamma og jeg må sitte her alene og kjede meg uten deg. Det er det verste jeg vet"

Snakk om å sette ungen opp mot meg og få henne til å tro at jeg er en "monstermom"!!!!

SINNAAAAAA!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auda !

Jeg har noen typer i samme kategori som du også kan få med deg ....

Skrevet

Nei takk.. Jeg har nok med de som er:-p

Skrevet

Du kan få gubben og svigermor gratis...

Skrevet

Hmmmmmmmm.. Tror det kan bli litt vel mye med to svigermødre altså...:-p

Skrevet

Det der er jo bare vanvittig slemt gjort! Syns du skal ta det opp med de. Å si slikt sårer jo ingen andre enn barnet, og de kan da ikke med vilje ønske det? Isåfall snakker vi om syke folk spør du meg........

Skrevet

Øøøøø, ja.. Vi snakker om syke folk. Alt er jo bare pes hver gang jeg henter.. Han forteller henne før hun reiser om hvor ensom han kommer til å være og hun vil flytte dit kun av den grunn. Ikke er det tannpuss der, for han orker ikke krengle og de begge forsøker å kjøpe ungen. MEN på bursdagen hennes... Og julaften når hun er hos meg... Da sitter ungen og griner fordi faren "glemmer" å ringe. Hun sier selv "jeg må flytte til pappa fordi han er alene hele tiden". Og farmor står og griner foran ungen når hun reiser. Greit.. Når hun skal til faren i jula, så griner jeg, men først ETTER at hun reiser så hun ikke skal se det. Er jo ikke sunt for henne.

Blir så sykt forbanna på at de ikke kan oppføre seg som voksne folk og slutte å spille på samvittigheten til en 8.åring!

Snakket med far om det en gang, men da fikk jeg høre hvor landet lå og at jeg ikke hadde noe med det. Forsøkte med en liten "jeg ha noe med det fordi det går utover barnet", men da ble det en del tunge kamper med de, for jeg hadde ikke noe med det uansett. og om jeg fortsatte skulle de ta henne, så lot det ligge.. Når hun blir eldre forstår hun det kanskje selv og sier ifra...

Skrevet

hmm.. folk!!

skulle fått en tupp i ræva, de to

Skrevet

Syns kanskje du skal sette deg ned med datteren din og høre hva hun har å si om det. Spørre litt konkret hva hun tenker og føler... Hadde noe slikt skjedd hos meg, er jeg sikker på at det hadde klikket for meg!!!!!! Akkurat som om hun ikke har dårlig nok samvittighet som det er fordi hun ikke kan være sammen med dere begge hele tiden! Er skilsmissebarn selv, og husker at jeg slet fælt, fordi jeg var så lojal mot foreldrene mine. Og ingen av de oppførte seg i nærhetn av dette! Helt sykt! Går ikke an å nevne dette på helsestasjon eller noe da? Kanskje du kan få noen råd om hvordan du går frem... Stakkars jenta di. Sykt at faren og bestemoren utnytter samvittigheten hennes slik..

Skrevet

Joda. Helsestasjon og barnehage har sendt bekymringsmelding. (hun går jo ikke i barnehage lenger). Da fikk han opplæring i oppdragelse. Men du vet... Mora hans vet alt best og det er bare hennes tips som gjelder for han.. Han og moren solgte hvert sitt hus og kvittet seg med gjeld og nå bor de sammen.. synes det er litt ekkelt også, jeg.. Hadde han bare bodd med henne fordi han ikke hadde andre muligheter hadde det vært greit, men selge hus for å bo med moren sin!!!??

Er skilsmissebarn jeg også, og faren min gjorde dette med oss.. Endte med at jeg sa i fra selv at det var de som hadde valgt dette selv og at det ikke var et plukk min feil og at om han forsøkte å gi meg dårlig samvittighet, var det ikke sympati og få hos meg siden det ikke var jeg som valgte det slik.. Men da var jeg 13 år..

Skrevet

Det verste er at jeg sitter og ergrer meg over det og ikke tør si ifra til han..

Hmmm.. Lurer på om jeg skal kontakte familievernkontoret og be de også fortelle at barn trenger oppdragelse og trygghet... Men han tar vel med den kverulante moren sin dit som forteller de at de tar feil, for sånn gjorde ikke hun med sine barn..

Skrevet

Tvilling84..

Kan ikke du ta med vernesko og tuppe de for meg... Helt anonymt så klart:-P

Skrevet

Ring familievern kontoret. Både far og moren hans bryter det som står i FNs barnekonvensjon, Barneloven og Barnevernsloven om at alle handlinger skal være til barnet beste. Det er ikke barnets beste at far hever seg selv ved å spille på barnets samvittighet. Det de driver med er en form for psykisk overgrep. Det går ut over datteren din og hennes psykiske helse. Det står i Barnevernsloven kap. 4. (tror jeg hvis jeg ikke husker helt feil) Skjønner veldig godt at du er sinna, det hadde jeg vært og. Lykke til!

Skrevet

har hatt samme opplevelsene med min eks og moren hans. snakket mye med legen min om det den gang, han kunne med en gang si at dette var typiske tegn på psykopatiske tendenser. ganske skremmende egentlig. verdens mest sjarmerende mennesker utad forvandles til kuende monstre på tomannshånd. min eldste er nå 14 år og hater innimellom faren sin, men får straks dårlig samvittighet. det verste er at jeg av og til begynner å forsvare farens oppførsel for å gjøre det litt mindre tungt for sønnene mine med alle skuffelsene gang på gang. det verste er egentlig at det ikke går an å få slike syke folk til å forstå. de har altfor liten selvinnsikt DESVERRE!!

Skrevet

Hvor gammelt er dette barnet?

Hadde jeg vert deg ville jeg forsøkt å forklare ungen at noen ganger sier voksne dumme ting om hverandre selv om de ikke mener det. at de bare sier det fordi de blir litt skuffa over at det ikke helt ble som de hadde lyst til.

for guds skyld, IKKE senk deg ned på dems nivå ved å rakke ned på dem, det er bare ungen det går utover..

Skrevet

Syns dette her er særiøst på grensa til mishandling, så burde jo være mulig å få hjelp hos noen før jenya blir helt ødelagt. Skulle gjerne gitt barnefar et tupp i r**a jeg, og hadde ikke trengt å gjøre det anonymt engang!!!!!

Skrevet

Baby i februar..

Sånn er det hos meg også.. Jeg har forsvart far ved alle anledninger. Vil ikke sette han i "dårlig lys" heller.

Jeg forsvarte han da han glemte å hente henne en samværshelg, jeg forsvarte han da han ikke ringte på bursdagen (4,5,6 og 7 årsdagene), jeg forsvarte han da hun og jeg laget kalender med bilder av henne i til jul og han ikke ringte og sa takk og ikke takket senere og ikke hadde den fremme i huset sitt, og alle de gangene han sier han skal ringe, men ikke gjør det. Alle løfter om turer til Egypt, Syden og løftet om at hun skal få en hundevalp. Jeg blir sliten av å sitte å forsvare han og har egentlig mest lyst til å si sannheten. Den finner hun ut når hun blir eldre likevel og da er jeg redd hun vil bli sint på meg for at jeg "løy" til henne og kom med dårlige unnskyldninger.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tror hun kommer til å bli takknemlig jeg!

Min mor "løy" for meg ang. min fra som er alkoholiker (tørrlagt i 14 år).

Jeg er glad hun hele tiden støttet ham, for i dag har jeg et supert forhold til min far, noe jeg ikke ville hatt om jeg hadde fått vite sannheten på et tidlig tidspunkt.

Skrevet

Det er så utroli stygt gjort, men noen er så frekk at de bruker ungene på denne måten.. Visse folk blir men bare kvalme av. Men ikke la deg kue av dem, når jena blir eldre ser hun hvordan det er. Stå på ditt!

Skrevet

Spent Hattiec...:

Akkurat den løgnen forstår jeg:-) Jeg lyver "med glede" om hennes farfar som er alkoholiker, men vet ikke om det er rett å forsvare en som sverter meg og gjør meg til den stygge ulven..

Dette går ikke utover hennes forhold til far, men det får henne til å hate meg og jeg vil ikke ødelegge det gode forholdet vi har.. Hun forteller meg alt og hun sier tusen ganger om dagen at hun er glad i meg eller elsker meg og omvendt og jeg tror at om jeg fortsetter å forsvare at faren sverter meg, så mister jeg dette...

Skrevet

Prat med jenta di. Snakk med henne om hennes følelser, fortell henne gang på gang at det ikke er hennes feil at du og faren ikke kan være sammen, men at dere er like glade i henne begge to. Snakk med henne om at det at pappa blir lei seg er fordi han er glad i henne, men at det ikke er hun som skal gjøre han glad, men omvendt. Snakk det hele ihjel snarere enn å tie om det i hvert fall.

Og fortsett som du har gjort så langt; forsvar ham, og ikke synk ned på hans nivå. Det eneste unntaket er de gangene han pålegger henne et urimelig ansvar, da skal du si det rett ut at du synes pappa tar feil der. Si det på en skikkelig måte uten å snakke stygt om han, og spør henne om hun vil at du skal snakke med han om det eller kanskje hjelpe henne å snakke med han om det.

Kanskje hadde det ikke vært så dumt å ta henne med til en terapeut heller? Jeg vet ikke, du kjenner selv jenta di best =) Det er i alle fall klart at hun har en god mamma som elsker henne og tenker på hennes beste =)!

• 3 uker senere...
Skrevet

Her har bf stukket av! Og når jeg leser innlegg som dette tenker jeg at det var kanskje like greit! Stakkars deg! Hadde eksplodert!!

Skrevet

huff... jeg vet om 2 mennesker jeg også kan gi bort HELT gratis:P

Skrevet

Fytte hælvette!!!

Høres ut som exn min som hadde ei nydelig lita jente fra tidligere som jeg ble veldi glad i. Hun bodde ikke hos oss, men han hadde henne alle ferier. Da jeg gikk fra han pga han hadde endl psykopatiske trekk presterte han å si til vesla at "eva vil ikke være med pappa mer, for hun vil ikke at pappa skal ha unger fra før" TENK DET!!!!!!!

Og OM det var tilfellet, så SIER man ikke slikt til et barn!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...