Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Er 4+5 i dag, og i går ble jeg så varm på kvelden! Trodde først det var feber, og målte tempen da jeg la meg, men den var faktisk litt lavere enn normalt (har tempet ifbm prøving lenge, så føler jeg kjenner tempene mine etterhvert), svangerskap tatt i betraktning. Dagen i dag har vært helt normal, men nå kveld igjen er jeg kjempevarm - roser i kinnene og alt. Kan jeg skylde dette på graviditeten eller? Helt nytt for meg selv om jeg har vært gravid før...
Minamariamamma Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 kjendte jeg ble vannvittig varm i ettermiddag...det var helt grusomt....men det gikk over etter en halvtimes tid...... jeg er 6uker på vei i dag:)
proppeloppen Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er også 4+5 uker på vei...........og hadde ei "varmebølge" på besøk i går kveld. Det er første gang jeg har kjent det........... .
enda en Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Jepp, jeg får også slike hetetokter! Er 5+5, og har hatt det slik siden like før positiv test. Det var faktisk et av de tidligste tegnene denne gangen; svimmelhet og hetetokter... Hovner skikkelig opp i henda også, og svetter som en gris. Og plutselig går det over igjen! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå