tali Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 jeg har så lyst til å tattovere navnet til sønnen min ved håndleddet.altså på undersiden, hvis dere skjønner(på den siden med tynn hud) vet mange syns det er harry å tatovere barnets navn, men jeg har bestemt meg for det:) men spørsmålet mitt er bare gjør det vondt å tattovere der????Jeg har 3 fra før av, å syns bare den ene gjorde vondt å det var den nede ved den tynne huden på leggen!!!!!wææææ...
Monajenten Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har fire tattoveringer, og en der med pulsåren som du mener. Det var den jeg har som jeg syns var minst vond.
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Smerte er individuelt. Det en person synes er vondt, trenger ikke andre synes er vondt. Du vet ikke før du prøver selv.
☆Monkey Business☆ Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Nei, var ikke vondt å ta der......"vondeste" stedet synes jeg var på baksiden av overarmen (det er ikke sånn vondt heller synes jeg, det er deilig hihi)
tali Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 jepp pulsåren var ordet jeg lette etter...hehe.takk:)
noLadyjustME Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 For min del var det ikke mere vondt der enn andre plasser, men som sagt over så er det veldig individuelt vil jeg tro! Synes ikke det er harry, skal ha det jeg også-bare en annen plass )
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har en sommerfugl (ca 7*5 cm) på innsiden av håndleddet, jeg syns det gjorde vondt;) Meeeen, den ble så fin, så det var jo absolutt verd det.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Er forskjellig fra person til person om man synes det er vondt, men litt smerte må man jo regne med uansett når man tattoverer seg.
mammaentil nydelige TheaLouise Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 jeg har tattovert jenta mi sitt navn der du beskriver, og synes ikke det gjorde spesielt vondt, det svei selfølgelig,men det gjør det vel uansett hvor du tattoverer deg..har en på skulderen og synes ikke den på håndleddet var noe verre.. men dette er veldig individuelt vil jeg tro lykke til
Mamsen86 Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Nå er ikke jeg rette personen til å svare, med mine ti tatoveringer og litt sånn "sado-dette-er-digg"-feeling jeg får når jeg tatoverer - meeeeeen av alle tatoveringene jeg har er det den som kommer på 2. plass i der det er minst vondt å ta :-)
tali Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2008 har du bilde av din eller?aldri sett noen hatt der før nemlig...
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 16. juni 2008 #12 Skrevet 16. juni 2008 Mami, jeg har samme innstillingen, det er adrenalin kick til tusen:D
Mamsen86 Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 Hehe ja :-) Im luvin' it! Jeg skal faktisk ta en ny en på torsdag, og jeg gleder meg som en liten uuuuunge! :-D
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 16. juni 2008 #14 Skrevet 16. juni 2008 hehe, jeg tengte å tattovere eldste sønnen min sitt navn, da jeg bare skulle ha et barn.. må si jeg er utrolig glad for at jeg ikke gjore det.. hadde blitt fullt gitt.. men har lyst til å få noen til å tegne en stilig tattis med alle barnas forbokstav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå