Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å kjøpe ludo til en 4 åring? Må jo selfølgelig ha hjelp og spiller kanskje ikke ferdig med alle brikkene men er det ikke litt lærerikt? Denne gutten trenger noe han kan sitte i ro med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er 4,5 år, og hun syns Ludo er kjempegøy, selv om hun ikke spiller helt riktig:-)

Skrevet

Har 5 åring og 3 åring nå, men har jo hatt 4 åring da og 3 åringen fyller 4 om et par mnd. Vi har ludo og det går bare ikke her, det tar for lang tid, takles dårlig om noen lander på deres brikker og de må inn igjen og de ser faktisk ikke helt poenget i spillet tror jeg. Vi har prøvd med begge og 5 åringen alene, men de er lei lenge før vi er halvveis. Da ville jeg heller kjøpt et mer spennende spill. F.eks Den forsvunne diamanten, Stigespillet, Eliasspillet el

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Vi spilte masse ludo sist jul, var ikke fire enda. Det var populært, men vi fant ut at vi måtte bare spille med en brikke hver, ellers ble vi aldri ferdig;)

Skrevet

Min datter er 4 år, og spiller ludo. Helt korrekt også :-)

Hun elsker spill..

Skrevet

Det mest populære spillet her er stigespill, like gøy hver gang en av de voksne "raser" ned den lange stigen ;-)

Men vi spiller også hatt-over-hatt, memory, billedlotto, yonior Yatzy (med symboler på terningen) og kort. Han begynner bli en racer i vri-åtter, og svarteper...

Ludo tar for lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...