Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hun snakker ikke om noen andre enn hu og dem i bh sier at dem er veldig knyttet til hverandre.Dattera mi har nå fått for seg at vennina skal være og kansje overnatte hos oss.Tror dere det er greit eller kansje litt rart hvis jeg spør forelderene hennes?Hvordan skal jeg gjøre det tro?Treffer dem ikke så ofte.Har bare hilset på dem få ganger.Ikke sikkert dem vil overlate barnet sitt til meg.Men hvis jeg skal spørr.....skal jeg ringe eller henge opp lapp i bh?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg vil bare si at jeg håper "BH" i dette tilfellet er kort for barnehage og ikke brystholder, slik det vanligvis er.
Gjest dagdrømmer Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Vill kanskje avtalt å treffes for å leke først jeg, inviter foreldrene og denne jenta hjem til dere en ettermiddag eller lørdags formiddag så blir dere litt kjent. Jeg ville ikke latt ungen min overnatte hos noen jeg bare hadde hilst på i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Du må snakke med foreldrene og bli kjent med dem og barnet før du kan tenke på at hun skal overnatte hos dere. Ville du overlatt datteren din til ukjente? Bekymringsfullt, i tilfelle!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Neida hun har en vennine i brystholderen:=)???HALLO!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Jeg ville ikke sendt 3åringen min på overnattingstur til foreldra til en i barnehagen ihvertfall. du bør jo snakke med de, men kan være vanskelig for de å takle det og evnt si nei også hvis du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Ja når jeg tenker meg om så vil jeg ikke spør om overnatting...det blir for domt men kansje bli med på kino eller svømmehallen et par timer på lørdag.Ser ikke helt for meg at det er et problem. HI
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 hvis jeg var deg, så grip muligheten når dattern din 'først' vil. Dere som foreldre har noen ting til felles, og det er, begge har like gamle jenter, i samme bhg som er bestevenninner, og det er jo betryggene at det er samme barnehage. Så, si fra til foreldrene's hennes at dattern din ønsker det, og inviter dem hjem til dere, og de kan jo være litt hos dere, ta en kopp kaffe osv før de drar igjen? ... også om det ikke går, så ringes dere jo:-) Lykke til, dette høres kjempekoselig ut! Klem fra ei bhg-'tante'...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 oki...takk for svar.Hu vennina har en bror som er 2 år eldre enn dem.Bør jeg innkludere ham også?Alle 3 går på samme avdeling hi
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Det forkortes bhg, ikke bh. Det er kort for brystholder.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 ikke hvis dattern din ikke har snakket så mye om han, eller inkludert han så dropp broren. Han er jo gutt, det er spennende for jentene at de har en jentekveld/natt. Også venninnen til dattern til syns sikkert det er greit at bare hun skal. La de få leke jenteleker osv... Men dersom venninnes foreldre spør om ikke broren kan være med så blir det noe annet da. Men dersom ingen sier et pip om broren så ikke inkluder han... dessuten syns sikkert venninnes foreldre det blir litt deilig at broren får litt fred fra lillesøster... etterhvert kan sikkert dattern din også overnatte der... :-) hihi koos dere!! Høres så koselig ut. hi hi...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #12 Skrevet 16. juni 2008 Herregud a! Du også bør jo forstå av deg selv at ingen sender ungen sin hjem til andre på overnatting uten å kjenne foreldrene. Henge opp lapp eller ringe???? Hvorfor må du ha svar fra oss for å avgjøre det? Ikke for å være frekk, men du er mamma og det innebærer at du må ta egne avgjørelser og stå på egne ben.
Miss Misantrop Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 Så koselig! Ta en telefon til foreldrene...foreslå kaffe, vaffler og evt. svømmehall i første omgang. Så får dere ta det fra der. Hadde inkludert broren om foreldrene til denne jenta spør om det, ellers ikke. Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå