Alexandra08 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Har kjent spark i magen til alle døgnes tider, i flere uker, men nå i den siste tiden, siden fredag, har eg bare kjent noen få på kvledstid, å då må eg dunke i magen for å få kontakt! Er så redd for om noe er gale, er 23+3 uker på vei, er det en periode det blir stille der inni?? må er ringe legen i mårå??
Fullt hus :) Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 kanskje tassen sover drikk noe søtt. veldig søt saft. da pleier det å bli liv i de
Alexandra08 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Er det normalt at han sover heile døgnet da?
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 hei. d kan være at babyen har lagt seg en annen plass i magen, og at morkaken ligger slik at du ikkje kjenner sparkene like godt som før. er i uke 27 og har til tider også vært bekymret for å ha kjent lite liv.. men slår meg til ro med at den vokser i rykk og napp og kanskje bruker energien sin på d i perioder.. blir desto gladere når jeg kjenner liv igjen. hos meg er d mest aktivitet når jeg selv er i ro. når jeg er i aktivitet fungerer jeg som en vugge som bysser barnet i ro.. dette er bare antagelser... som har roet meg....
Fullt hus :) Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 om ungen ligger med ryggen ut er det ikke garantert at du kjenner sparkene. Eller de kjennes svakere enn vanlig.. Så lenge du får kontakt når du prøver å kommunisere, så hadde jeg ikke bekymret meg
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 en regel er at etter du har tydelig kjent liv første gang skal du kunne kjenne etter liv hver dag. og det hadde du jo sant? det er ikke før 3 tri. at man skal tenke over om det er lite liv. da er det mer vanlig å følge med. før den tid kan det være lite,veldig lite eller mye og kjempe liv. tror ikke du skal uroe deg:) men du kan jo alltids ringe en jordmor å få det bekreftet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå