Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Haha, skulle ta på meg en mammatunika som jeg brukte opptil uke 40 i forrige svangerskap, men fikk den ikke på meg en gang. Haha, var nok litt av et syn der jeg sto og stresset... Men jeg merker at jeg faktisk nyter å bli litt feit, hihi. Ille å si det, men jeg har alltid vært litt obsessiv på å holde meg i form, og nå er det så deilig å ha en unnskyldning for å ha en svær kulemage ;-) Selv om jeg bare er i uke 22... Hehe
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 hihi...ikke snakk! Jeg føler at jeg sprenges snart!! Er 33+2 i dag, men tror snart magen kommer til å revne...hihi. Var på vekstestimering i går og ungen veier ca 2,4kg. Har 7 uker igjen til termin, og skjønner ikke hvordan dette skal gå. Tror jeg er like stor nå, som helt på slutten i forrige svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå