Gå til innhold

Jeg er blitt megarund :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, skulle ta på meg en mammatunika som jeg brukte opptil uke 40 i forrige svangerskap, men fikk den ikke på meg en gang. Haha, var nok litt av et syn der jeg sto og stresset...

Men jeg merker at jeg faktisk nyter å bli litt feit, hihi.

Ille å si det, men jeg har alltid vært litt obsessiv på å holde meg i form, og nå er det så deilig å ha en unnskyldning for å ha en svær kulemage ;-) Selv om jeg bare er i uke 22... Hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi...ikke snakk! Jeg føler at jeg sprenges snart!! Er 33+2 i dag, men tror snart magen kommer til å revne...hihi.

Var på vekstestimering i går og ungen veier ca 2,4kg. Har 7 uker igjen til termin, og skjønner ikke hvordan dette skal gå. Tror jeg er like stor nå, som helt på slutten i forrige svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...