Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Nå har jeg fullammet tøtten fra hun ble født. Er nå 5 mnd ca og jeg har begynt såvidt å gi grøt og litt mos på dagen (i tillegg til litt pupp) kanskje 2-3 ganger om dagen, men hun drikker veldig lite. Mitt spørsmål er som følger: kommer puppene mine til å bli litt mindre etterhvert, hvis eg bare gir henne grøt o.l om dagen men ammer før hun legger seg og på morgenen? Er så lei av de digre jurene mine!!! Også: blir puppene mine større, mindre eller lik til slik de var før eg ble gravid?
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Varierer, etterhvert som melkeproduksjonen minker så vil de bli mindre og slappere i hvertfall. Avhenger av vekta også. De tar seg ofte litt opp igjen noen mnd etter amme periode er slutt så hvis de blir noen skinnfiller så ikke mist motet helt ;-) Her er det for tida "flapp-flapp" etter 3 unger og ammeperioder...LEKKERT!!! :-)))
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Mine ble ikke så veldig mye mindre før jeg var helt ferdig å amme, men nå er det nesten ikke noe igjen av de. De er kjempesmå!! Hadde passe store før, og nå etter 2 barn og slanket vekk noen kilo er det nesten bare noen tomme hengepupper igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå