Gå til innhold

Tummy Tub badebøtte - noen erfaringer med den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søster min har denne, og anbefaler den på det varmeste. Noen andre som har erfaringer de vil dele???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette høres kanskje litt sykt ut, men vi brukte ei 10l bøtte... det funka kjempefint! han satt som en prest oppi der og kosa seg masse! kjøpte ei ny ei bare for å prøve, og det funka :)

Skrevet

vi har og kjøpt den og gleder oss til og bruke den!=) ingen erfaring fra før men har jo bare hør positivt om den..

Skrevet

Har brukt det til begge mine to, og skal bruke den til tredjemann også. Har også kjøpt til en krakk som hører med, slik at den kommer litt opp fra gulvet. Veldig greit ift "arbeidshøyde".

Må bare nevne at vi prøvde den til min nevø også, som når han ble litt større hadde en periode hvor han ble stiv og hysterisk når de skulle bade ham i baljen. Vi tok ham i TT-en, og han nøt det :)

Skrevet

Mener du baljen eller krakken?

Baljen selges vel på mange barneutstyrsforretninger, mens krakken kjøpte jeg i utlandet. Men de har den i alle fall på www.tummytub.no

Skrevet

Jeg har ei venninne som har brukt den til sin ná 10mnd sónn og hun har vaert kjempefornóyd, sá jeg skal ogsá kjópe meg den, med krakk, den kan jo brukes til andre ting etterhvert.

Skrevet

Brukes til ungen først, så kan vi bruke den til Vaskebøtte etterpå :)

Skrevet

Har ikke annen erfaring med den enn at den er innkjøpt, og klar til bruk! Litt dyr, 400,- Håper den er verdt pengene! Sist gang badet vi babyen i en balje fra ikea, til store protester fra lillemann...Tror det ble for mye plass, og at han ikke likte så godt å måtte ligge bakover å bade. Håper tub'en fungerer bedre!

Skrevet

Jeg har to nieser som begge har brukt denne og vært veldig fornøyde. Vi skal arve den til vår lille nå. Gleder meg til å bruke den!

Skrevet

jeg brukte den til min datter, og skal bruke den nå junior kommer i august også=)

veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg er vel en av de ytterst få som synes hele tummy tubben ble litt klønete jeg da.. Brukte den på elste, men fikk kanskje ikke helt dreisen? Vi endte i hvertfall opp med å bade i vasken i starten, balje etterhvert. Har ikke noe vondt å si om tt'en, egentlig, bare at hos oss ble den en sånn ting vi egentlig kunne klart fint uten;) Men har den ennå, og har tenkt å prøve igjen når tiden kommer for å bade nr.2 !

Skrevet

Ja, jeg har lyst til å kjøpe den for syns det må være deiligere å bli puttet helt oppi vann enn å ligge å plaske i en balje med lite vann.

Men syns det virker litt skummelt og klønete å bruke. Men håper vi får dreisen på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...