Gå til innhold

HJELP!!! Sliter ang. forlover!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i august neste år og har allerede valgt forlover. Vi var bestevenniner i ungdomsårene og holdt alltid sammen. Pga. veldig forskjellige livssituasjoner har vi ikke hatt så mye kontakt de siste årene. Nå har jeg flyttet så vi bor 1 1/2 times kjøring unna hverandre. Jeg er samboer og har et barn, mens hun fortsatt er singel. Hun ble veldig glad og rørt når jeg spurte om hun ville være forlover. Jeg har prøvd å ta en del mer kontakt den siste tiden, men det er ikke gjensidig. Jeg kan sende meldinger, men hører ikke noe fra henne. For 1 1/2 uke siden hadde jeg en SA i uke 9 og sendte henne en melding og fortalte det. Har iike fått så mye som en melding tilbake med hvordan det går. Dette skuffer meg litt. Jeg har besøkt henne 5 ganger siste halvannet året, med og uten min datter. Hun har ikke vært hos meg på nesten 3 år.

Men så har jeg en svigrinne som jeg har kjempekontakt med og som jeg har kjent i 8 år, og nå begynner jeg å angre litt på at jeg ikke har valgt henne som forlover. Hva gjør jeg????? (sorry, ble litt langt dette)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville valgt svigerinna..

Og så forklart venninna di på en ordentlig måte hva du føler og hvorfor..

Skrevet

Jeg ville valgt svigerinna, og droppet venninna på en ordentlig måte. Rollen som forlover gjelder vel så mye i tiden før bryllupet, som på selve dagen, med forberedelser, jakten på den perfekte kjolen, utdrikkingslaget, og det å ha en å glede seg sammen med som stiller opp og er der for deg. Husk at det er DITT bryllup og du må gjøre det du føler er mest riktig for deg. Om hun ikke virker interessert så velg en annen! Lykke til uansett hva du bestemmer deg for :)

Skrevet

Enig med de andre, hadde droppa "venninnen" og valgt svigerinnen i stedet.

Skrevet

Enig med resten her. En forlover skal jo være en du har et nært forhold til og kan betro deg til og som stiller opp. Høres ikke ut som hu venninna di stiller så mye opp. Jeg har selv valgt to forlovere, ei barndomsvenninne og ei "ny" venninne som jeg har blitt kjent med de to siste åra. Har ikke hatt ukentlig kontakt med barndomsvenninna mi de siste årene, men vi vet at vi har hverandre uansett hvor lenge det går mellom hver gang, slik har det alltid vært. Så da følte jeg at det passet med begge to.

Skrevet

Jeg er enig med de andre her. En forlover er jo viktig i hele prosessen rundt bryllupet, ikke bare at hun stiller opp på dagen og er der for "papirarbeidet" og festen.

Jeg skal også gifte meg i august neste år, og sliter litt med forlover jeg også. Men her står det mellom to barndomsvenninner, den ene var jeg mest med når jeg var mindre og har masse minner fra da, mens hun andre er hun jeg har hatt mest kontakt med de siste 5 årene, som kommer å besøker meg på andre siden av landet og som jevnlig tar kontakt. Synes det er veldig vanskelig for jeg ser ikke for meg at de to kan være forlovere sammen så det er på en måte utelukket å ha to også.

Jeg synes du skal velge den personen som magefølelsen sier kan gjøre det du forventer av en forlover. Ei venninne av meg sa at når hun hadde problemer med å velge forlover valgte hun ut fra hvem hun trodde kom til å være der for hun i fremtiden også, ikke bare hvem som hadde vært der i fortiden! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...