bustebartepin Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hm, den ble egentlig litt tynn ser jeg.. Ja ja, tanken var god! Har nemmelig forstått det sånn at du setter pris på litt heing dann og vann og hvilken anledning er vel bedre enn midt i "flytte/pakke/gruglede seg/sliten og motløs fordi huset ALDRI blir tomt" fasen som jeg antar du kan våre inne i nå! Huset blir tomt, alt kommer velberget frem til det nye superhuset, ungene får nye venner i en fei og alt ordner seg for snille jenter!!! Jeg tuller ikke altså, been there, done that! Heiaklem fra meg!!
tebekaa Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg henger meg på og heier jeg også! Og faktisk så har det seg sånn, at dritgreifamilien kommer til å få det så fint og så bra som de aldri har hatt det før! For det har de fortjent - ingen tvil om det. Så da blir det sånn. Så tenk så nemlig! Heia dritgrei og gjengen! Klemmer til hele hurven:-)
frøydis m/ 4 Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg vil også heie!! Det må være travelt å flytte og pakke med både liten baby og de andre. Håper du fortsatt har litt pakkehjelp til gode. En eske mer pakket er en eske mindre igjen :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Hei fineste jentene, jeg elsker heiing!!! Tusen takk! det er i grunnen litt kjedelig med baby, men det er jo ikke lov til å si hehe. Han er innmari søt altså, men utrolig kjedelig at han er så himla sosial...økedager og babytarmer og et sosoialt behov på linje med en middels stor folkehøgskole... vel da blir det ikke mye pakking. for det bor jo faktisk noen andre her også. drigreijenta og dritgreigutten, går vel stort sett ofr lut og kaldt vann. Det er bare flaks om de får en klem i forbifarten. Men jeg pakker litt, og sorterer litt, men LITT er ingen underdrivelse. Men vi har eskaer og kartonger og poser ihus så jeg får nok gjort noe etterhvert, må bare leke med brøleapen først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå