hit og dit Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Opplevelsestur. Beste ferien eg har hatt var studieturen til Cuba. Me fekk omvisnnger ved fleire helseinstitusjoner og med litt bading innimellom, samtidig som me vart kjent med studenter der. (så kjent som ein kan bli når ein er overvåka) Den nest beste ferien var uka eg var i Paris. Tanta mi budde der, og viste meg andre sider av Paris enn turiststedene. Eg var jo innom standard må-se-steder, men opplevde så mykje meir også. =)
Poteto Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 eg skal til dubai før eg dør!! elsker det!! vil og til australia...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Hvis drømmereise er en reise man ikke har vært på men drømmer om, så må det bli Maldivene. Med full luksus!! Og barnevakt )))) Eller usa på tvers i kul bil med større unger som også setter pris på det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 den aller beste ferien jeg kunne hatt hadde vært og reise rundt til de 20 mest anerskjente resturangene i verden og spist der, sovet på gode hoteller, helst spa hoteller og hest med drømme mannen....
M@mm@ til mine barn Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Den turen går tilbake til Barbados. Ellet til Maldivene...dert har jeg ikke hvert.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Meg og min kjære på en "all-inclusive" ferie til Maldivene i en uke minst. Uten barn og bekymringer... Bare oss 2 og kjærligheten. Need I say more?!?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå