Gå til innhold

når kan jeg teste meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kan jeg teste meg???? NYTT 21:28 16.06.2008

hei, hadde siste mens 29.mai- når kan jeg teste meg....?EL var 9 -10.juni, er så spent på om det går denne gang også! har 2 herlige barn og ønsker så inmari nummer 3- vi mistst i MA uke 11 i april, med utskraping og er som sagt spent...

hvor tidlig kan jeg teste meg???

noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

please, svar meg, anyone?

hvor tidlig kan man få en pos test????

Skrevet

Ca 14 dager etter eggløning kan du regne med å få et pålitelig svar på en test. Med CB kan du teste 3 dager før du venter mens og få et relativt sikkert svar

Skrevet

Vi hadde mens og el akkurat samtidig, og jeg går akkurat som deg og teller dager til jeg kan teste!

Regelen er vel at man skal vente 14 dg etter el. Men flere smugtester fom 10 dg etter el og fram mot ikm. Legene sier at ihvertfall 21 dg etter el skal man helt sikkert ha fått en positiv test dersom man har blitt gravid. Jeg tror jeg tester til helga jeg :) Når har du ikm?

Skrevet

jeg tenker ikm blir ca 26. eller 27.juni, så jeg kan jo kanskje teste meg noen dager før det...

hvis jeg ikke greir å vente tester jge meg i helgen! hva med deg Luna 24? når har du IKM???

spennende hvis vi har samtidig da!

Skrevet

Jeg har hatt litt ustabile sykluser, og sliter med lang lutealfase. Men den 23.juni er det 14dg siden el, så da tester jeg tror jeg! Vi får holde følge å se hvordan det går!

Har du prøvd lenge??? Noen barn fra før?

Jeg har gått uten prev. i 10-11 mnd, men prøvd aktiv i 6 mnd. Ingen barn fra før, ikke vært gravid tidligere.

Vet at mange prøver mye lengre enn dette, men nå begynner jeg å miste tålmodigheten!! Krysser fingrene for at vi begge får spire i magen denne sommeren!!

Skrevet

ja, jeg håper også på spire i magen denne sommeren. jeg har to barn, pike født i nov 2002 og en gutt i mars 2005. jeg mistet i MA i april i uke 11 og håper det går bra denne gangen.

lykke til, så sees vi positive etter helgen....heheh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...