Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 3 månderskontroll med snuppa idag, og VAKSINE!!

Det var så vondt å se på. Høre at hun gråt pga. smerte, stakkars lille jenta mi:)

Jeg skrek så tårene trillet og snørra rant, hehe... Huff.. :)

Men det var vel første møte med smerte, tenker på de gangene hun kommer til å falle og få skrubbsår på sine søte små knær! Huff... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det er så fælt det der.. Jeg sov ikke i det hele tatt kvelden før!! Og det blikket hun ga meg akkurat da den første sprøyta ble satt har svidd seg fast i hodet mitt... Det var sånn "mamma-jeg-trodde-du-var-snill" blikk... Jeg grein så fælt at jeg ikke fikk med meg hva helsesøstera prøvde si til meg en gang.... :(

Skrevet

Ja, vi lekte med henne først, og hun smilte og "lo". Å så kommer den snille damen å stikker henne, hehe... Jeg klarte ikke å se på engang jeg. Den gråten sitter godt i hjerte mitt nå ja:(

Å når jeg endelig hadde klart å trøste henne etter første sprøyte, så var det tid for ei ny ei. Gruer meg allerede til neste vaksine....

Pappa'en måtte ta vesla for jeg gråt så mye, men han var ikke noe bedre selv, gråt noen tårer han også, men han er mann så skulle liksom ikke vise det, så bare ut igjennom vinduet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...