M@mm@ til mine barn Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Fikk høre det av ex i dag at han overhodet ikke syntes om min mening når det gjelder denne saken.: Han kjører selv mc ( R-sykkel) og jeg blir irritert hver vår/sommer sa motorsykklene raser forbi her i 150/200. Og slenger da innimellom ut kommentaren: "Det er sånne en ønsker klistret i fjellveggen før de dreper eller skader andre." Stygt ? Kanskje lett å misforstå....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Har hørt den kommentaren (eller liknende) uttalt flere ganger tidligere uten at jeg tror folk har ment det som et ønske om at dustete trafikkanter skal drepe seg. På den annen side er det vel mer et uttrykk for at man håper at idioti kun rammer idioten og ikke andre. Men litt flåsete er det uansett og jeg unngår det selv. Har likevel tenkt tanken selv når jeg selv ser livet passere i revy når andre totalt mangler bedømmingsevne og dermed setter min helse i fare...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 var det ikke du som sa det da? da vet vel best du hva du mente. men jeg liker ikke at folk bruker slike utsagn for og få frem poenget sitt. det er mange andre hygligere måter og fortelle hva man syns
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå