Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen relativt nye flimer? Helst thrillere, en drame som ikke blir for alvorlig eller en komedie som faktisk er bra og ikke pinlig ;-) Romantiske filmer, grøssere, pinlige komedier og langtrukne dramaer, samt splatter-grøssere kan jeg styre min begeistring for til vanlig, men er åpen for alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker veldig godt "freedom Writers" Med Patrick Dempsey og Hillary Swank. Er basert på en sann historie om gjengmiljøet i USA. Ble virkelig grepet av den, og har brendt seg fast i hjertet mitt :)

Skrevet

Jeg leide JUNO i helgen, og den syntes både jeg og sambo var bra. Det er en komedie. Fin film som jeg anbefaler.

Skrevet

Juno, den må jeg signere - søt, artig og morsom film!

Ellers fikk jeg nettopp "Sjokolade" i posten (glemt å avbestille noe i bokklubben igjen), en film jeg husker jeg likte godt da jeg så den 1. gang.

Skrevet

Sjokolade er nydelig, det er en film som virkelig rørte meg :-) Men det er ikke noe for mannen da og jeg har sett den minst 5 ganger, hehe...

Er JUNO norsk film? Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har alltid slitt litt med norske filmer og serier, det blir på en måte så feil og falskt å se på for meg. Helit idiotisk, men jeg takler faktisk ikke norske filmer sånn generelt sett, hehe...

Skrevet

Neida, amerikansk. Jennifer Garner er med i den hvis ikke jeg husker feil (blander ofte henne og Hillary Swank)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...