Gå til innhold

Reunion med fest og spekematbuffet... Hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

I slutten av juni er det reunion med gamle klassekamerater hvor planen er en skikkelig fest. Maten består selvfølgelig av masse spekemat. Ikke kan jeg drikke, ikke kan jeg spise spekemat, og ikke har jeg veldig mange unnskyldninger på lur for verken å drikke ELLER å spise spekemat. Er bare 7+5 når denne "happeningen" er, og alt for tidlig til å si noe.

 

Noen som har noen tips?...annet enn "Jeg kjører i kveld, og jeg er ikke så glad i spekemat heller" ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke tilfeldigvis en reunion som nettopp ble avlyst vel?? :P

 

Hihi, hørtes ut som den jeg skulle på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, er nok ikke avlyst nei ;) Mange påmeldte og reunionen går som den skal. Og jeg er fortsatt like rådvill over hva jeg skal si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan spise spekemat hvis det har vært fryst først.. Det sa legen min da jeg gikk gravid med forrige gang. vi skulle ha spekeaften, og jeg er SÅ glad i spekemat. Så da fryste jeg noen kjøttbiter til meg selv. Smakte like godt som ferskt..

Men da må du kanskje ta med deg ditt eget kjøtt på festen? Litt mistenksomt det også,.

Lykke til med hvite løgner...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får gratulere da! :) Skal du ha i feb?

Kan jeg spørre hvilken klasse du gikk i?

 

Jeg er bare og sniker her inne, men håper jeg kanskje kan melde meg inn i mars eller april klubben. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...