Gå til innhold

når kan jeg teste meg????


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, hadde siste mens 29.mai- når kan jeg teste meg....?EL var 9 -10.juni, er så spent på om det går denne gang også! har 2 herlige barn og ønsker så inmari nummer 3- vi mistst i MA uke 11 i april, med utskraping og er som sagt spent...

 

hvor tidlig kan jeg teste meg???

noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hetter seg vel at en kan teste fra IKM dag. Men noen tester kan en også bruke to tre og fire dager før, men de er mest sikre når de blir tatt fra den dagen du venter mensen. Hvis du hadde EL ca 10 juni skal jo forventet mens komme 14 dager etter dette som da blir 24 juni. Men en kan jo aldri vite sikkert når EL er.. Lykke til, håper det setter seg fast en liten spire snart hos deg:)

Skrevet

takk, jeg får nok vente noen dager til....! er bare så lei ventinmg og spenning og, ja, du skjønner sikkert!

Skrevet

Ja dagene virker lange når man går sånn å venter på å få testet seg.. Skulle vært en metode som en kunne tester seg dagen etter EL:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...