DoubleTrouble Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hei! Vi skal ut å kjøpe sko/sandaler til våre tvillinger på 1 år.Vil at skoene skal være slitesterke og behagelige å ha på. Noen som har tips å komme med?
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har vært veldig fornøyd med geox sine sko og sandaler.Gutten vår er nå 3 år men geox er det eneste vi har kjøpt til han.De er jo ganske dyre men verdt det...er viktig at barna har gode sko som støtter godt:)
DoubleTrouble Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Hvor får man kjøpt disse skoene da?
urigeller Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Ecco har gode sandaler og sko til barn. Vi kjøper Ecco på Eurosko, sikkert andre kjeder som fører det merket også.
Yo&La+spire Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Eg synes både geox og ecco (og andre du får i butikk her i norge) er altfor stive til så små barn. Myke sko er anbefalt, og vi er kjempefornøyd med See kai run sine sko. De får du kjøpt på blant annet filabel.dk, mammamya.no og comfykid.com (billig!) 200 kr paret) Aldri hørt om noen som ikke er fornøyd med disse og de er veldig anbefalt til små barn fordi de er myke og dermed ikke former barnets fot (og er behagelig å ha på selvfølgelig). Pluss at de er ganske breie forann slik at tærne for plass:)
miapia Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 De geoxskoene jeg har kjøpt har vært supre, og på ingen måte stive :-) Jeg føler selv det blir riktig med god hælkappe som gir en viss støtte, men at resten av skoen er myk. Har sett at de har fått en veldigmyk sko i butikkene nå, men jeg vet ikke hva de heter. En ting er hvertfall sikkert sko skal være passe, og må prøves. Mange unger er forresten høy over vristen og kan derfor ikke bruke alle sko. Vår gutt kunne ikke bruke eccosandaler før pga dette. Jeg personlig liker sandaler med beskyttende tupp når de kryper første sommeren :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Ecco har noen veldig gode sandaler på skoringen om skal gji god støtte i hælen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå