Gå til innhold

Forbannet mine dumme hormoner, ekle kviser. arg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er det som er snart 28 og like hormonell som en tenåring? Joda, meg:( Kviser som bare det, ømme pupper, griner for ingenting, trøtt og sinna om hverandre. Og det er ikke graviditet, jeg bare er i ubalanse og har vært det siden fødselen for snart to år siden! Lei. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der har eg vert ja.

Er det dype og vonde kviser? Eg fekk det etter ein omgang med p-piller som gav meg ein ubalanse i testosterone og estrogen forholdet. Eg hadde kviser, humørsvingninger, og var mildt sagt veldig amorøs. Eg gjekk 3mnd på Diane, borte var problemet (det siste var strengt tatt eit luksusproblem). Nokre leger skriver ut antibiotika til dette, men det anbefales ikkje av dei legane eg kjenner. =)

Skrevet

Nei, de er ikke så veldig dype, men de er mange!

Jeg kan ikke ta hormoner av noe slag, bare blør av alt.

Skrevet

Surt! Svigerinna mi gjekk på antibiotika, og hadde god effekt av det. Du kan jo prøve. Surt med kviser. Eg har ein del no, men dei er garantert stressrelatert. :-(

Skrevet

Ja, men jeg tror ikke det er nok for at legen skal gi meg noe. Bare nok til at jeg føler meg pubertal.

Kom i løpet av de to siste dagene så kan jo være sånne månedlige kviser kanskje?

Uff, alle hormonene mine er så voldsomme etter den her forbaska ungen kom:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...