Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg ønsker meg en ammebikini
Sannali Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg var overlykkelig den dagen bikinisesongen opprant, utrolig lettvint å amme i en helt vanlig trekantbikini... Så hva i allverden er en ammebikini og hvordan funker den?
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Du er heldig Sannali, som kan bruke trekantbikini. Hvis jeg prøver meg på det blir jeg nærmest halshogd, litt for mange kilo pupp som skal støttes opp. Jeg har også vært på jakt etter ammebikini, hadde jo vært kjempepraktisk. Får ta en tur på Lindex og høre, men de er litt kjipe på størrelsen desverre. Har også lurt på å lage en selv.
Miffs Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Trenger man egen ammebikini? Er det ikke bare å dra ned skulderstroppen og amme? Jeg er supersjenert selv, viser aldri frem noe når jeg ammer, men ville bare brukt en klut/ lite teppe og dekt til oventil. En ammebikini kan vel ikke skjule særlig mye tenker nå jeg.. Tar jeg feil?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 www.mammashop.net har ammebikinier
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 mammahuset har en kjempe fin svart/hvit:) Kjempe fin på også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå