Gå til innhold

Hvor ofte skal man gå til kontroll igrunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos lege til ordinær førstegangs-kontroll forrige uke, da var jeg 12 uker på vei. Da ble det ikke tatt sf mål eller gynekologisk undersøkelse. Siden jeg ønsker å gå til jordmor fikk je gbeskjed med legen at jeg ikke trengte å komme tilbake før i uke 28. Men nå fikk jeg ikke jordmortime før i uke 21. Er det ikke litt lenge å gå 11 uker til neste undersøkelse? Skal riktignok til ultralyd i uke 18 da, men...

Har hatt oppfølging på gynekologisk poliklinikk de tre første månedene, så jeg vet at allt ser bra ut.( Ingenting av informasjon derfra er imidlertid ført på svangerskapsjournalen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, i mine to svangerskap gikk jeg til lege og jormor en annen hver mnd. etter uke 35 gikk jeg til legen annen hver uke og fra uke 37 gikk jeg hver uke frem til fødsel. min datter kom en uke på overtid, mens min sønn ble satt igang 10 dager før tremin pga svangerskapsforgiftningen jeg fikk....

Skrevet

Det er helt vanlig. Jeg var til lege i uke 12, så ul i uke 19 og jordmor i uke 22. Fra nå av skal jeg gå en gang hver mnd.

Skrevet

ok

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...