Gå til innhold

Da har vi fått et nytt familiemedlem =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten gul kattunge som løper som en vind mellom beina på oss her:)

Vilter som bare det, leken og veldig kosete =D

Store og små fryder seg. Utrolig hva slike smånøster gir =D

Jeg er kjempetaknemlig for lillepusen:) Hun ligger og sover på armlendet på sofaen nå. Merkelig nok er det er hun sover, på en skinnsofa, hehe. Må gå og kose mer med henne tror jeg nå som småtrolla ligger og sover....

Ha en fin kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig med en søt liten kattunge :-)

Skrevet

Gratulerer med nytt familiemedlem! Det formelig oser pusekattekjærlighet av innlegget ditt, så jeg er sikker på at lillepus kan glede seg til resten av de ni livene sine sammen med dailis-familien:-)

Fin kveld til deg også!

Skrevet

Gratulerer med pusekatten. Høres ut som den kan være lykkelig for å ha fått hjemmet sitt hos dere.

Storebror her skulle også få seg katt, men den skulle bo i fjøset og hjelpe til med musefanging. Da katten endelig kom viste det seg at de som hadde hatt den hadde glemt å kose med den, så vi fikk til gards en skikkelig villkatt. Resultatet ble at det gikk ikke mer enn to dager før den hadde kommet seg ut av rommet den skulle være i, og vi har nå det forholdet at vi setter ut mat til den og maten forsvinner, men katten skimtes bare borti veien på tur fram og tilbake. Storebror er nokså skuffet av å ha gått glipp av en kosekatt, så nå begynner jeg som innbitt kattehater å smelte, så snart kommer det nok en ny liten pus her som har bodd hos noen som har kjælt den opp litt.

Skrevet

Her er vi kjempetakknemlige for at akkurat du og familien din tok i mot den!!!

Håper gamlekatten din er like lykkelig over den gule virvelvinden;=)

Skrevet

Grattis - grattis :o)

Høres kjempefint ut med en skikkelig kosepus!

Skrevet

Han har snust på henne, ikke noe mer enn det,

Hun krever utrolig med oppmerksomhet, men det er ikke vanskelig å gi når han maler før hun når bort. Men har jeg holdt på med noe annet enn henne en stund blir hun gal :P Vanskelig å ikke falle for noe slikt:)

Skrevet

Så bra!

Det har gått greit med kattemammaen også. Trodde hun skulle pipe etter de andre mer enn hun gjør.... Men katter har jo heldigvis ikke de samme båndene til ungene som vi mennesker har;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...