Gå til innhold

Sykemeldt el i permisjon?


Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen jente98 og jente08
Skrevet

..og trenger tips til noe å bedrive tiden med. Begynn å blogg! Er kjempegøy :) Her er min:

 

http://tankestorm.blogspot.com/

 

Nyt den siste tiden av svangerskapet jenter :) Jeg savner det litt allerede jeg :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, godt forslag. Bedre enn hva jeg driver med om dagen: Vasker ned hele leiligheten! Blir deilig å komme hjem med baby og helt ren leilighet, men fytti for en jobb. Må roe meg litt ellers kommer jeg til å føde før tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...