Gjest Lenchen jente98 og jente08 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 ..og trenger tips til noe å bedrive tiden med. Begynn å blogg! Er kjempegøy Her er min: http://tankestorm.blogspot.com/ Nyt den siste tiden av svangerskapet jenter Jeg savner det litt allerede jeg
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hehe, godt forslag. Bedre enn hva jeg driver med om dagen: Vasker ned hele leiligheten! Blir deilig å komme hjem med baby og helt ren leilighet, men fytti for en jobb. Må roe meg litt ellers kommer jeg til å føde før tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå