PrettyPink Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Er det noen her som bor i generasjonbolig og har mamma som nærmeste nabo? Vi lurer på om vi skal gjøre det, men er ikke sikker. Erfaringer mottas med takk.
Busy Bee Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har ikke egen erfaring, men sett andre i nær familie som har bodd tett på hverandre. Mye hjelp å få, men store muligheter for konflikter, og følelse av lite privatliv..
PrettyPink Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Har tenkt på det, men jeg og mamma har diskutert saken noen ganger og vi er ganske enige om at man ikke skal løpe ned dørene til hverandre i tide og utide. Man må ha privatliv når man bor så tett. Men det er jo litt mere økonomisk da.
Busy Bee Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 For all del, mente ikke at det var mest negativt altså! Har sett eksempler på at det fungerer fint også! Positivt når man har barn, tilgjengelig barnevakt ofte, og barna får et nært forhold til besteforeldrene, noe som er meget verdifullt (vokste opp som nærmeste nabo til besteforeldre selv)! Så om man stoler på hverandre og er enige om det med privatliv, så ville jeg sagt gå for det! Men, som sagt, har ingen førstehåndserfaring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå