Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Det startet plutselig nå i kveld.. Vært veldig svimmel i halvannen time nå. Både når jeg sitter og står/går. Men mest når jeg står. Har aldri opplevd å være så svimmel over så lang tid før. Som regel har det vært akkurat i det jeg reiser meg opp (til tider). Jeg har fått i meg mye væske i dag, trena som vanlig. Kanskje spist litt lite, men ikke lite til meg å være. Er ikke gravid. Syns det er litt ekkelt jeg..=S
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Få i deg noe energi da, og se om det går over. Ellers kan det være noe med balansenerven. Har du ørebetennelse?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Nei, har ikke ørebetennelse. Spiste for 30 min. siden, men like svimmel enda..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Kan det være noe farlig? Kan forresten svimmelhet være tegn på graviditet? Hadde sex i eggløsningsperioden. Men det er jo absolutt ikke lenge siden (1 ukes tid bare). Men har hatt en rar kiling i magen, sånn helt nederst de siste dagene.. Men man vil vel ikke merke en graviditet sååå tidlig??
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har det sånn når jeg har lavt blodsukker, men det kan også være jernmangel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå